Plecto Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hei. Har et lite problem på en pc jeg har i bilen. Jeg bruker programmet Centrafuse som er et touchscreen venlig program tilegnet bruk på pc i bil, på dette programmet kan jeg velge dvd hvor den da ser hvilke dvder som står i pcen. Jeg må derfor mounte en ISO fil for å få programmet til å lese dvden (bruker daemon tools til dette). Problemet er at jeg får ikke dvden til å spille av hverken i centrafuse eller wmp. Samme ISO filen fungerer nydelig alle andre steder. Wmp gir meg en melding om at den ikke kan spille av dvden og at jeg bør gå inn på skjerminstillinger og prøve å redusere fargekvaliteten og oppløsningen, men uansett hva jeg setter disse på får jeg ikke dvden til å spille. K-lite mega codec pack er installert, alle windows oppdateringer er installert samt nyeste verson av wmp. Jeg kunne kanskje prøvd en annen mediaspiller og kanskje dette hadde fungert, men jeg kan ikke rope ut på forumet til centrafuse om hjelp hvis det ikke fungerer på wmp heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå