Gå til innhold

Netbook til 2000. Bør jeg slå til? [haster!]

Anbefalte innlegg

Her er et tilbud i nærheten av meg, siden det er nyåpning av butikk i morgen.

Den selges til 2000, og spørsmålet mitt er jo om dette vil være et godt valg.

Har sett litt på specs, men finner ingen store avvik fra "standard netbooks".

Så hvis noen har tid til å svare, ønsker jeg gjerne meninger på specs (hvis det er noe jeg ikke har sett),

og om noen har erfaringer fra brukervennlighet (ergonomi, kvalitet osv), batteritid eller andre ting somm er verdt å nevne :)

Grunnen til at det er aktuelt er prisen, kommer ikke til å legge i tusen ekstra for å få en som er bedre, hvis ikke fordelene er SVÆRT store ;)

- ssf

Endret av ssf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Absolutt et supert tilbud. D250 er litt tynnere enn D150. Om det er 6-cellers batteriet som følger med, er det vel ca 4-6 timers batteri tid avhengig av bruk.

Det er en "standard netbook" til en veldig god pris.

Vil annta du bør stå i kø da de sikkert ikke har kjøpt inn alt for mange av denne (spørs hvor stor butikken er). Vil tippe innkjøpspris på 2.8k så dette er et stunt for å etablere en god omsetning ved nyåpningen.

Husk at netbooks ikke har cd/dvd-rom, så om du behøver det, plukk med deg en ekstern brenner.

Kan også nevne at om du vil utvide minnet, støtter pc'en 2048 MB ram, men det er bare en slot. Ergo må du ta ut 1024-brikken som står i som standard og erstatte den med en 2048.

Endret av shabador
Lenke til kommentar

Takk for svar! hehe, ja, tipper jeg går for den.. de har 5 stykker, er et lite tettsted i oppland.

Men når du er inne på cd-rom shabador.

angående word 2007 som jeg har på plate, funker det å laste ned installfila/demofil og bruke min egen nøkkel?

Lenke til kommentar
Takk for svar! hehe, ja, tipper jeg går for den.. de har 5 stykker, er et lite tettsted i oppland.

Men når du er inne på cd-rom shabador.

angående word 2007 som jeg har på plate, funker det å laste ned installfila/demofil og bruke min egen nøkkel?

Ja, det skal være en 60-dagers prøveversjon av office 2007 allerede installert, som du kan aktivere med en nøkkel. Evt. om jeg tar feil, legge installasjonsfilene fra platen inn på en usb-stick og installere den derfra.

Lenke til kommentar

Behovet for en slik maskin er vel ikke så stort egentlig, for skal et å i militæret (mulig å ta den med?)

Men skal jo fortsette med studier året etter, innenfor data. Så kan jo være kjekk til notater!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...