Gå til innhold

Test sier 35 fps i wow, tar de utgangspunkt i byen eller på "landet" da?

Anbefalte innlegg

Har bestilt http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10570996 for og ha en mediacenter, Men:

Wow nerden inne i meg har våknet i live, og fikk litt lyst til og spille litt igjen.. Og i følge ett par tester så skal Nvidia Ion klare 35 Fps på 800x600 oppløsning med alt på low.. Vil jeg kunne klare høyere FPS med og kjøpe 4gb Ram og klokke den opp 2.0ghz?

Når de tester ett spill og sier man får 35 fps.. Hvor tenker de da? står men helt alene en plass får man lett høy fps.. men midt i byene vil man straks slite..

Setter pris på svar.. ;)

EDIT: http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3509&p=3 her sa de 35 FPS.. Det jeg egentlig lurer på er om dette vil bli spillbart, eller vil man løpe rundt i storbyene med 5 fps og i AV/Raid er man mer enn ubrukelig..

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
funka nå ganske greit på min, gikk fint i orgrimmar. spilte ikke så mye, men det fløyt bra

Herlig.. tusen takk for svar :) blir nok bare litt levling og litt wsg.. så da gjør den nok jobben greit nok.. ;)

kan fyre opp og se om det går an å spille pvp med det! drar igang en runde twink på storskjermen ;)

Lenke til kommentar
funka nå ganske greit på min, gikk fint i orgrimmar. spilte ikke så mye, men det fløyt bra

Herlig.. tusen takk for svar :) blir nok bare litt levling og litt wsg.. så da gjør den nok jobben greit nok.. ;)

kan fyre opp og se om det går an å spille pvp med det! drar igang en runde twink på storskjermen ;)

Kjempe :) Du kjører 800x600 med alt på low? circa fps?

Lenke til kommentar

det er ikke forskjell i fps mellom 1024 og 800 så kjører 1024x

alt på low. fps varierer her mellom 12 og 34 fps, men det flyter greit, ikke "urytmisk hakking" om man kan si det sånn. 12fps var når jeg sto på taket på org bank, men det var faktisk ikke irriterende low.

var akkurat i AB, det funker helt fint å spille pvp ihvertfall, ligger på ca 25fps hele tiden.

Lenke til kommentar
det er ikke forskjell i fps mellom 1024 og 800 så kjører 1024x

alt på low. fps varierer her mellom 12 og 34 fps, men det flyter greit, ikke "urytmisk hakking" om man kan si det sånn. 12fps var når jeg sto på taket på org bank, men det var faktisk ikke irriterende low.

var akkurat i AB, det funker helt fint å spille pvp ihvertfall, ligger på ca 25fps hele tiden.

Okei.. høres bra ut.. Tusen takk for at du gadd teste det for meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...