abhoff Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hei Noen som vet om det finnes en overgang eller kabel som gjør at jeg får lydsignalet fra den optiske utgangen på PS3en inn på et vanlig annlegg med phono eller minijack. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 En forsterker ville gjøre den jobben. Tror nok ikke det fins en kabel eller en liten konverter til det oppdraget. Men for all del, proove me wrong. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Altså anlegget har ingen digitalinngang? Kan du ikke bare kople lyden fra den analoge utgangen på PS3en ? Hvis du må bruke den optiske digitalutgangen på PS3en må du ha en D/A-konverter for å få lyd. Lenke til kommentar
abhoff Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Altså anlegget har ingen digitalinngang? Kan du ikke bare kople lyden fra den analoge utgangen på PS3en ?Hvis du må bruke den optiske digitalutgangen på PS3en må du ha en D/A-konverter for å få lyd. Ja, jeg må nesten det. Bruker bare en PC-skjerm med DVI, har derfor da en overgang fra HDMI til skjermen min. Dette gir da vesentlig bedre bilde en da jeg bruker composit/component. Men det har seg slik at denne løsningen støtter kun bilde og ikke lyd. Derfor ser jeg etter en mulighet til å kople PS3en min sammen med anlegget for å få lyd. Endret 12. juni 2009 av abhoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå