Gå til innhold

Sjakkbrett lignende greier i bakgrunnen C3D 9500@9700

Anbefalte innlegg

Har endelig mottatt dette kortet, ytelsen er overlegen!

Men når jeg spiller CS ser det ut som et jaevla sjakkbrett når jeg blir flashet, drar ned statsen osv.

Typisk meg :evil:

Hva er nå galt?

Fikk garantert at dette skulle modifiseres uten problemer av PSdata, bør jeg returnere og få et nytt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har endelig mottatt dette kortet, ytelsen er overlegen!

Men når jeg spiller CS ser det ut som et jaevla sjakkbrett når jeg blir flashet, drar ned statsen osv.

Typisk meg :evil:

Hva er nå galt?

Fikk garantert at dette skulle modifiseres uten problemer av PSdata, bør jeg returnere og få et nytt?

Bestilte samme kort i fra vsdata (merk V)

da jeg fikk det hadde det de samme feilsymptomene. sendt det tilbake og fikk beskjed om at det var produksjonsfeil. fikk et nytt kort uten problemer.

Men jeg gjorde ingen modifisering da.

Lenke til kommentar

En god del av C3D sinne 9500 kort kan moddes. Vist feilen hans forsatt er der når han kjører korte som 9500, kan han retunere kortet. Vist feilen da går bort, er det en av de 4 ekstra pipelinene som ikke virker. Da har han ikke rett på reklamasjon. Du kan bruke angreretten og bestille deg et nytt. Selv om det kansje ikke er helt moralsk riktig.

Lenke til kommentar

jeg spurte over mail og fikk notert i ordrebekreftelsen "Har fått garantert at kortet kan modifiseres til 9700 uten problemer" så noen moralske skrupler fra MIN side skal ikke være nødvendig

PSData begikk imidlertid en glipp som gjorde at kortet måtte purres på for å bli sendt, de beklaget dette og jeg tenkte greit nok uten å prute osv. Håper de kan gjøre meg en tjeneste tilbake ved å levere det nye kortet før jeg sender det jeg har så jeg ikke må vente enda lengre :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...