Eldy Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Kjøpte en 2233rz fra multicom den 22 mai. fikk melding idag om at den ville komme iløpet av kvelden (levert hjem på døren) spm mitt er siden det idag er fredag (12.06) kan pakken komme på døren imorgen, fordi pakken har enda ikke kommet, og om jeg ikke tar feil - leveres ikke siste pakke på døren kl 21.00? takk. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Kjøpte en 2233rz fra multicom den 22 mai. fikk melding idag om at den ville komme iløpet av kvelden (levert hjem på døren) spm mitt er siden det idag er fredag (12.06) kan pakken komme på døren imorgen, fordi pakken har enda ikke kommet, og om jeg ikke tar feil - leveres ikke siste pakke på døren kl 21.00? takk. Hvis det er posten som skal levere, så finner du informasjon her: http://www.posten.no/Produkter+og+tjenester/Pakker/298.cms Antakelig kommer nok ikke pakken tidligst før på mandag. Endret 12. juni 2009 av ronron25 Lenke til kommentar
rhym Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hjem på døren leveres man-fre mellom 1700-2100. Bestiller aldri hjem på døren selv, for det kan godt hende den lokale postavdelingen slurver og ikke kjører ut H2 hver dag siden de da må sette noen på ettermiddagsvakt. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå