Tenaciously Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Se denne først!!! Kom gjerne med flere tips! Vil ha noen headphones som er bedre enn PortaPro og holder lyden INNE og støy UTE! Kjøpte koss 3aa ved en feil! Feil i prisguide. Skulle kjøpe koss QZ PRO, men prisguide hadde FEIL link og jeg kjøpte feil. De så nesten helt like ut på bildet og jeg så ikke noe forskjell i farten. Edit: Feilen er fikset på prisguide nå. Er dypt skuffet over 3aa vurderer nå hva å gjøre. Det hadde vært digg med noen headphones med aktiv støyreduksjon da! Som ikke de som sitter foran i bilen hører (noe som de gjør alt for godt med PortaPro ) Skal på bilferie med den nye Volkswagen bussen, og den bråker ganske mye så jeg må skru opp lyden på iPod Touchen alt for høyt for å høre musikken klart! Og jeg skal også til Ungarn på trenings leir senere i sommer. Trodde at QZ PRO ville gjøre jobben og jeg har nå fått feil noe som er dypt irriterende. Veit ikke om QZ PRO ville gjort jobben da. Trodde jeg ikke trengte å bruke mer penger nå som jeg hadde bestilt QZ PRO (MEN SÅ KOM 3aa) Har lyst på den nye iPhone 3Gs etter sommeren (kjøper billig på Ebay). Og må påta meg en del små sommerjobber (vaske bil, polere båt, stelle i hagen, vaske huset.) Jeg er 14! Vil da ha hodetelefoner som gjør jobben for meg! Kanskje foreldrene kan sponse meg for å kjøpe noen hodetelefoner! Kanskje de føler medlidenhet!? De kjøper ALDRI sånne ting til meg, har fått EN telefon gjennom livet mitt, sist jeg fikk et spill var singstar og eyetoy for 4? år siden?, og noen billige ørepropper-ting. Endret 14. juni 2009 av Knut-A Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Foreslår Sennheiser PX 200 eller Sennheiser HD 212 Pro Lenke til kommentar
Tenaciously Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Foreslår Sennheiser PX 200 eller Sennheiser HD 212 Pro Sennheiser PX 200 er sykt fristende! Skal se om en butikk i nærheten har dem så jeg kan prøve Xp Er de dårligere enn PortaPro så blir jeg skuffet over deg k-orm! PX 200 er åpne. Jeg vil ha noe som holder lyd inne og støy ute. Og så ser de sabla kule ut! Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Er de dårligere enn PortaPro så blir jeg skuffet over deg k-orm!Har ikke prøvd de selv, men mange mener de er bedre en porta pro. Selv bruker jeg CX 300 PX 200 er lukket: Info om PX 200 Lenke til kommentar
Tenaciously Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Er de dårligere enn PortaPro så blir jeg skuffet over deg k-orm!Har ikke prøvd de selv, men mange mener de er bedre en porta pro. Selv bruker jeg CX 300 PX 200 er lukket: Info om PX 200 PX 200 har jeg. Og de er dårligere. Ifølge folk på prisguide er PX 100 bedre. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Sennheiser PX 200 er sykt fristende! PX 200 har jeg. Og de er dårligere.Hæ ? Er sykt fristende å kjøpe de, men du har de allerede og synes de er dårlig ? Lenke til kommentar
Tenaciously Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Er de dårligere enn PortaPro så blir jeg skuffet over deg k-orm!Har ikke prøvd de selv, men mange mener de er bedre en porta pro. Selv bruker jeg CX 300 PX 200 er lukket: Info om PX 200 PX 200 har jeg. Og de er dårligere. Ifølge folk på prisguide er PX 100 bedre. Sorry, sorry!!! Mente at 212 HD Pro var fristende! Skal til byen å sjekke om de har de noe sted nå! Lenke til kommentar
Tenaciously Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Sorry, sorry!!! Mente at 212 HD Pro var fristende! Skal til byen å sjekke om de har de noe sted nå! De var ikke på Spaceworld i byen (Fredrikstad)Noen som vet hvor jeg evt. kan finne de for å få prøvd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå