Ansiktets fjes Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hei! Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt 32mm skruer til radiator? .Salbu! Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Vil du bruk 25mm vifter med det? Ved ikke om 32mm skruer, men 30mm skruer er lenge nok og du kan kjøp hos butikker som Byggmakker. Du trenger "M4" tråd. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Ja, skal bruke 25mm tykke vifter. Har prøvd med M4 skruer, mn de blir for stor, og M3 blir for små. Så jeg er ganske sikker på at det er 3,2mm tykke skruer (vanlige kabinettskruer), men de jeg har er langt ifra lange nok. .Salbu! Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hva slags Black Ice rad har du? Jeg har en BI GTX480 her, og jeg kjøpte skruer Tørsdag fra Albert Bøe. Skruer er 30mm M4, og de passer akkurat til min rad. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg har en Black Ice XtremeIII, men den er kjøp i USA så det er godt mulig det er derfor jeg ikke finner skruer i Norge. USA bruker jo sikker tommer når de måler skruene, og da er sikkert 3,2mm en standard størrelse .Salbu! Lenke til kommentar
NeptoN Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Du burde høre med noen som jobber på proffpartner eller jernia. proffpartner skafet meg skruer med amerikanske gjenger til MCR220 rad`n min http://www.proffpartner.no/ http://www.jernia.no/ Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Takk for alle svar, men jeg gadd ikke stresse mer så jeg gjenget raditoren min til M4 skruer i dag faktisk Man takk for alle svar .Salbu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå