powerfulglenn95 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hei jeg ser etter en nad......?Jeg kunne tenkt meg en nad effektforsterker. Som koster fra 0-1000kr. veit du eller har du noe?Så ta kontakt med meg eller send link. takk Mvh: glenn johnny nielsen Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Tviler på at du finner effektforsterkere fra NAD til under 1000,- på bruktmarkedet. Men du kan sjekke Hardware.no sitt bruktktmarked, HiFiSentralen, AVTorget, og Finn osv. Ingen kjøp og salg i forumet, les retningslinjene. Lenke til kommentar
powerfulglenn95 Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Tviler på at du finner effektforsterkere fra NAD til under 1000,- på bruktmarkedet.Men du kan sjekke Hardware.no sitt bruktktmarked, HiFiSentralen, AVTorget, og Finn osv. Ingen kjøp og salg i forumet, les retningslinjene. ok takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det er kanskje en idé å fortelle oss hvilke høyttalere den skal drive? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå