vesleengen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Hei! Har nå sett på en del routere og snakket med en del folk i bransjen om hva jeg burde velge.. Dette er kandidatene til nå: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=478400 linksys WRT160NL http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=322482 d.link dir-635 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331590 d.link dir-655 om noen har innspill om selve routerne jeg har funnet, eller har andre forslag så kom gjerne med de! krav er: 802.11N stabilitet signalstyre fungerer bra med torrents og spill (veit det er LOL å bruke wireless til spill) btw så er budsjettet på ca 1000kr Endret 12. juni 2009 av vesleengen Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 DIR-635 har jeg hatt i mange år nå, kan ikke annet enn skryte av den. Hvor store krav har du egentlig her? Vet ikke hva du forventer av routeren din, men det eneste jeg hadde som krav var god signalstyrke, og det har DIR-635 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 ja krav glemte jeg... oppdaterer førstepost nå Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvorfor er det LOL å bruke det til spill? Du er da vel ikke så ping-kresen at du ikke tåler en 5ms økning? Det er det jeg har fått ved å bruke trådløst nett. Enkelt. DIR-635. Så setter du DMZ mot din maskin, badda bing badda boom. /tråd Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 er ikke så kresen nei.. men er greit å ha en router som ikke føkker latency helt... sett en del på dir-635, men må si meg skeptisk da jeg veit hvordan d-link er på service og support. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Har du erfaringer med dem fra tidligere? Jeg har ikke hatt problemer med min, og kan ikke forestille meg hvilke problemer du skulle treffe på som ikke kan ordnes med forhandleren du kjøper routeren hos. HAPPY OG FORNØYD med min Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 kjøpte dir-615 for 3-4 uker siden hos komplett.no og den var helt latterlig ustabil. komplett sender deg uansett grunn tilbake til produsenten ved avtale om det... noe komplett har med d-link... d-link skal ha penger for å ringe dem, noe jeg ikke gidder å bruke penger på... ikke da de skreiv svar innen 24 timer på mail sånn 4-5 steder over sia si... men problemet var bare at de brukte 4-6 dager på et svar, og sa hele tiden at jeg måtte oppdatere firmwaren, noe jeg gjorde, selv om routeren jeg mottok hadde den nyeste på seg... samtidig var svarene i mailen dårlig skrevet og spydig i språket... heldigvis tok komplett ansvar og tok tilbake routeren og har gitt meg pengene tilbake så nei kan ikke si meg fornøyd med service og support... bare til komplett Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 ingen andre som har noe å tilføye denne posten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå