Mr. Fiskum Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hei. Trur jeg skal kjøpe denne vifta, og som dere ser står valget mellom Amentio (blæ) og Multicom, siden jeg har svært dårlig erfaring med amentio lurte jeg på hva dere har å si om multicom. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Aldri opplevd noe som helst tull med Amentio. Ville kjøpt derfra. Hvilke dårlige erfaringer sikter du til? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 At jeg måtte vente i 2 mnd når jeg kjøpte maskin før jeg ga opp og kjøpte deler fra andre butikker. Lenke til kommentar
Utsynet Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Når det gjelder leveringstid, kom Amentio best ut for min del. Fikk en PC i deler derfra og det gikk veldig greit. Multicom måtte derimot purres på for noen stakkars kabler og kortleser. Til Multicoms forsvar ventet de vel at en Cd-spiller for bil skulle komme og da ble pakken holdt igjen. Etter litt purring kom ekstra kabler i egen forsendelse fra Multicom. Så begge butikkene blir nok brukt ved en senere anledning. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg får igjen opplyse om at mange deler sine butikkerfaringer i prisguiden: Multicom. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Begge to kjører jo webmercs systemet så de er vel like dårlige. Men multicom har vel noe på eget lager, så jeg ville hørt medde først om denne var på deres eget lager eller om det gikk gjennom webmercs. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Blir vel så jeg prøver amentio igjen da, håper de er bedre når det kommer til mindre varer, og ikke komponenter til en pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå