Veritas_ Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Frontbøy 5x5 100 kg - Prøvde grep med stropper som bildet under på de 2 siste setta. Føltes merklig. BB row 5x5 80 kg Nedtrekk 3x12 52 kg Ikke tid til mer. Game of thrones :o Som sagt. Føltes veldig merklig dette her. Løftet ble rett og slett lettere. Fikk en mer horisontal rygg og når jeg skulle opp så.... ....så føltes det som jeg løftet opp vekten med armene så det ble lettere for beina..... Stemmer jo ikke. Men skulderen likte ikke stillingen og dette blir ikke gjentatt. Endret 10. juni 2013 av Veritas_ Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 Syk, lange dager på jobb så det har ikke blitt så mye trening. Men tok en søndag etter jobb. Skulle drøyet litt lengre... Andre frontbøysettet så greier jeg å få en strekk i lats (trolig?), midt imellom ryggsøylen og flanken, litt under skulderbladene. Avslutter med litt tøy og bøy den søndagen. Mandagen sliter jeg med å få på meg skoene... Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Mandagen sliter jeg med å få på meg skoene... Alltid kjip den der, når man våkner opp og er så stiv at man nesten ikke forstår hvordan man skal få seg opp av senga Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Vel vel vel. 3 uker på jobb, 300 arbeidstimer, 1 uke ferie med robåt og fiske og i dag litt trening. Frontbøy - 5x5 100 kg Markløft - 1x5 150 kg Clean - 3x8 40 kg Nedtrekk - 3x 12 40 kg RKC Planken 3x30 sec Skulder rehab, tøy og bøy. Litt skuff her. Etter god fremgang de første ukene av behandling så har det ikke vært noen fremgang etter dette. Prøver noen måneder til, trenger alt som følger med behandlingen uansett. Fikk også en telefon at jeg må ut på jobb en uke før denne gangen. Yay.... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Lang tid mellom øktene nå... 3x5 de neste ukene pga tiden. Frontbøy 3x5 102,5 kg BB row 3x5 70 kg Nedtrekk 3x8 61 kg Skulder tøy og bøy. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 13. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2013 Frontbøy 3x5 105 kg Markløft 1x5 155 kg Clean 3x8 60 kg Herlig massasjerulle i 30 min. Tøy og bøy. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 21. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2013 Verre og verre dette. Velger selv at treningen ikke skal slutt selv om jeg har problemer akkurat nå. Logger det jeg kan i mens. Trekt 600 meter kabel. Fått veldig god trening av høyre arm og høyre rygg. Alltid lurt på hvorfor høyresiden min er så pass mye sterkere enn venstresiden. Men har vel eletrikeryrket å takke for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå