Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes alt er litt for spredt. Hadde vært penere hvis du hadde samlet siden på midten og komprimert den litt.

Ellers reagerer jeg litt på bildevalget i headeren, roper ikke skate med gutteskritt :D. Siden virker også litt naken, sikkert en bieffekt av at alt er så spredd :)

Endret av HauksA
Lenke til kommentar
skal det være en blogg eller en hjemmeside?

Hjemmeside.

Hele siden skal være midtstilt, mulig jeg bruker en kode, eller lignende som ikke fungerer skikkelig i IE? Funker midtstilt i alle de andre nettleserene.

Endret av larven
Lenke til kommentar
skal det være en blogg eller en hjemmeside?

Hjemmeside.

Hele siden skal være midtstilt, mulig jeg bruker en kode, eller lignende som ikke fungerer skikkelig i IE? Funker midtstilt i alle de andre nettleserene.

Den er midtstilt så det holder, men det ser jo ut som en blogg! Ser du ikke det? Kan ikke huske å ha sett den designen noen annen plass enn på blogg.no, om du skjønner hva jeg mener. Jeg er svak for simplistiske hjemmesider. Kan ikke gi deg noen gode designråd, for jeg er ikke designer. Nettbrukeren i meg sier at det der ikke stemmer helt.

Håper du skjønner at dette er ment som konstruktiv kritikk og ikke et angrep på dine evner.

Lenke til kommentar

Hei,

Synes bloggen var skikkelig stilig! :) Det er et par ting som slår meg:

1. Jeg ville valgt en annen font til vanlig tekst. Times New Roman (det ligner på det i hvertfall) synes jeg ikke passer.

2. Jeg synes det var stilig med disse "strekene" over hovedmenyvalgene. Men jeg mener det hadde blitt bedre hvis de var like lange.

3. Bildegallerisiden er midtstilt mens de andre ikke er det. Sikkert bare midlertidig, men det tyder på at det er en del ting som ligger i de enkelte html-filene som godt kunne vært plassert i CSS'en.(EDIT: Har ikke tilgang til annet enn IE8 på jobben. Utifra tidligere poster forstår jeg det slik at alt egentlig skal være midtstilt? Uansett så oppfører den ene siden seg annerledes enn de andre, og det er det jeg trenger for å bygge opp CSS-argumentet mitt :p)

4. Ser at det på de fleste sidene er en strek som (slik jeg oppfatter det) setter et skille mellom menyen og resten av innholdet og den passet godt inn synes jeg. Men på enkelte sider er det en overskrift over den, mens andre steder ikke. Den er heller ikke alltid i like lang avstand fra menyen. Dette kunne godt vært mer konsistent.

5. Gjesteboken ser veldig annerledes ut en resten av siden. Vet ikke hvor lett det er å forandre på hvis det er en ferdig løsning du har skaffet, men hvis det er mulig ville jeg ha forsøkt på å få den til å passe mer inn.

Håper det hjelper :)

Endret av øsse87
Lenke til kommentar

Er det vits i gjestebok i 2009? Kan vel ha en gjestedel av forumet om det er så viktig å la folk gjøre innlegg uten å være registret.

Det at du bruker en blogg for å meddele rimelig statisk informasjon gjør jo det hele litt rart. Hvorfor noen skal kunne kommentere åpningstider osv. er ikke akkurat en nyttig funksjon. Om de vil diskutere åpningstider kan de jo gjøre det i selve forumet. Jeg synes du burde vurdere om Cutenews er verktøyet best egnet til hva du vil utarte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...