BlueDevil Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Noen som vet om det er mulig for meg å føre over pengene jeg har til overs i Youngtalk abonnement mitt til et annet NetCom abonnement? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Beholder du samme nummer, blir resterende du har på ditt YoungTalk-abbonement kreditert på neste faktura. Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Beholder du samme nummer, blir resterende du har på ditt YoungTalk-abbonement kreditert på neste faktura. Untakket i følge forhandler service, er hvis disse er opptjent under binding.. Men tester har vist at dise også blir overført, lel om kundeservice sie te tider noe annet.. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Noen som vet om det er mulig for meg å føre over pengene jeg har til overs i Youngtalk abonnement mitt til et annet NetCom abonnement? Jeg har veldig gode erfaringer med NC. Det du har til gode på kontantkort får du kreditert hvis du bytter til abo, og det som står igjen på Youngtalk beholder du hvis du går over til kontantort, eller det blir kreditert ved overgang til abonnement. Lenke til kommentar
mcsvor Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg har veldig gode erfaringer med NC. Det du har til gode på kontantkort får du kreditert hvis du bytter til abo, og det som står igjen på Youngtalk beholder du hvis du går over til kontantort, eller det blir kreditert ved overgang til abonnement. Ovennevnte stemmer. Det man må merke seg er at penger aldri vil bli utbetalt til bankkonto, med referanse til de nye avtalevilkårene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå