SebastianS Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hei. Jeg har nettopp formatert en gammel jobb pc som jeg har fått fra en venn, med en gammel xp cd som jeg har brukt for å installere xp home på min hjemme pc. Nå har formatert denne bærbare laptopen og skrivd inn koden som står under laptopen. Dette fungerer ikke. Jeg vil helst ikke bruke den koden jeg har brukt på den stasjonere for å unngå problemer. Er det fordi at jeg må ha den cd´en som hørte til den koden som står på laptopen? I så fall, om jeg ikke har den så er jeg bare fucked? Har også prøvd med en annen kode fra en ødelagt pc som heller ikke fungerte. Cden som brukes er xp home cd. Har det noe å si om koden er for xp pro? På forhånd takk! Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Ja, det her noe å si En XP pro - serial vil ikke fungere til XP home. Hva slags PC er det snakk om? Endret 12. juni 2009 av HauksA Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Ja, det her noe å si En XP pro - serial vil ikke fungere til XP home. Hva slags PC er det snakk om? En Fujitsu Siemens fra 2003/2004. Fant nettopp en xp home cd og da funket det uten problemer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå