Gå til innhold

Møt opp på SIAN-standen på Egertorget i Oslo i morgen, lørdag 13. juni!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere? Jeg var ikke med i demonstrasjonen, JEG SÅ PÅ. Når jeg så hvem som var der.. så holdt jeg meg unna. Ikek faen om jeg gidder å stille meg vedsiden av slike folk. Hadde det vært FRP o.l. så ja kanskje.

Man kan ikke sammenligne NP med f.eks BNP eller den i nederland

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Dessverre lyktes det ikke SIAN å nå ut med sitt budskap på Egertorget 22. mai, på grunn av at SOS Rasisme, muslimer og blitzere kneblet den frie meningsytring. Et nytt forsøk gjøres samme sted lørdag 13. juni.

Denne dag holder vi en stand på Egertorget med bred informasjon om det SIAN står for. Her får man vite litt av sannheten om islam - om den totalitære politisk/religiøse ideologi - og om det barbariske samfunnssystem islam representerer. På standen deles ut opplysningsmateriell - medlemmer er klare til å samtale om islam og islamisering.

SIANs leder Arne Tumyr bestiger "bruskassen" og holder et opplysningsforedrag - som etter planen blir en bred gjennomgang av den situasjon vårt land og folk står overfor i forbindelse med "det fargerike fellesskap". Det blir også på en spesiell måte fokusert på islams kvinneundertrykking.

Alle våre medlemmer, sympatisører og andre interesserte er hjertelig velkommen til vår stand lørdag den 13. juni.

Dette var intensjonen.

:)

Lenke til kommentar

Hvilket tap er det at et parti som NP ikke får uttale seg? Jeg mener, de vil jo aldri oppnå noe som helst. Jada, de har rett til og uttale seg, og det har de. Ingen brydde seg utenom hormonelle fjortiser som synes det er kult og slåss...

Lenke til kommentar

Vel, as much as I hate to say it, de har en demokratisk rett til å uttale seg, og antageligvis også til å demonstrere og holde "valgstand" o.l.

Det er like greit å la de holde på, de får langt mindre oppmerksomhet da enn hvis blitz driver med demonstrasjoner.

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar
Hvilket tap er det at et parti som NP ikke får uttale seg? Jeg mener, de vil jo aldri oppnå noe som helst. Jada, de har rett til og uttale seg, og det har de. Ingen brydde seg utenom hormonelle fjortiser som synes det er kult og slåss...

Hvem skal vi hindre neste gang i å uttale seg? Og gangen etter det? Hvem skal bestemme hvem som får uttale seg?

Nei, som flere andre sier her - ytringsfriheten må gjelde for alle.

Lenke til kommentar

Sier ikke at ytringsfriheten er tilrettelagt noen få eller at noen ikke skal ha rett til å uttale seg, men jeg gidder virkelig ikke å KJEMPE for at noen sivile ikke skal lage bråk på en så UVESENTLIG "mønstring" som demostrasjonen til NP, de er uvesentlige og uviktige. Ingen statlig organisasjon bør stoppe dem elelr overse dem, men å faktisk lage en stor sak av at noen prøver å stoppe dem synes jeg er teit. Strengt tatt så representerer de tross alt et uviktig parti som aldri vil bli viktig, prinsipper eller ikke.

Lenke til kommentar

NP burde absolutt få komme med sitt budskap. Så kan vi riste på hodet, istedet for å måtte se dem delvis legitimert samt at de får ekstra oppmerksomhet på grunn av bråkebøtter.

Selv FrP var vel et "uviktig" parti en gang. Og partier på ytre høyreside gjorde det rekordgodt i et EU-valg nylig. Jeg tør ikke undervurdere islamfrykten i samfunnet.

Lenke til kommentar

Meh. Islamhetsen kommer stort sett fra ekstrem høyreving. For tiden er det i tillegg en "islamfrykt" i samfunnet generelt, men det er en reaksjon på 9/11 og slikt, og vil forsvinne etter hvert som de islamistiske drittsekkene forsvinner fra mediabildet.

Lenke til kommentar

Etterhvert som flere slutter seg til rasistene så vil det komme mer organisert motstand slik som vi så når Arne Myrdal og FMI holdt på som verst på 80- og 90-tallet. I begynnelsen var det mer eller mindre uorganiserte gateslag og slåssing mellom rasister og anti-rasister, men det hele kulminerte med aksjonen "vend Arne Myrdal ryggen" hvor 10 000 demonstranter vendte Myrdal ryggen på Youngstorget når han forsøkte å preke sitt rasistiske oppgulp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...