te8et Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hei, jeg har 2GB ram (1024MB x2), og lurte på om det går an å installere mer ram, har brukt datamaskinen nesten ett år nå. Har et 32 bits operativsystem, skal kanskje oppgradere til et 64 bits Windows Vista/7 OS en gang i tiden, siden jeg har en 64 bits prosessor. Hvor mye RAM burde jeg kjøpe? Har som sagt 2stk Cruical DDR2 1024MB CL6 (Link til RAM) Har 2 ledige slots for rammen. Har et Gigabyte GA-MA770-DS3 hovedkort, om det skulle være til noen hjelp(Hovedkort) Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Kjøp bare du. Klem inn 2 GB til. Vista 32-bits gjenkjenner og bruker 4gb ram hos meg, XP gjorde ikke det. Du får uansett over 3 GB ram tilgjengelg om du kjører XP. Win/Win-situasjon. Lenke til kommentar
te8et Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Kjøp bare du. Klem inn 2 GB til. Vista 32-bits gjenkjenner og bruker 4gb ram hos meg, XP gjorde ikke det. Du får uansett over 3 GB ram tilgjengelg om du kjører XP. Win/Win-situasjon. Takk Burde jeg kjøpe samme RAM som jeg allerde har, eller betyr det ikke så mye? Lenke til kommentar
te8et Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 kjøp samme RAM'en. Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå