OttarS Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hei! Jeg har eksamen på mandag. Eksamens-oppgaven min var følgende: Samfunnsstraff - ulemper og fordeler! Så jeg lurer litt på om noen kan si hva de mener om dette, komme med forslag til hva som kan være ulemper og fordeler med samfunnsstraff. Takk for svar Mvh Ottar Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Av prinsipp besvarer jeg ikke så ubehøvlede forsøk på å få meg til å gjøre eksamensoppgaven din for deg. Men hvis du klarer å komme på noen momenter selv kan jeg fint gi deg tilbakemelding. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Eg ser at eigenprodusert arbeid står høgt i kurs hos trådstartar. Det er ein haug med litteratur du kan ordne deg på biblioteket. http://ask.bibsys.no/ask/action/result?cmd...=samfunnsstraff Dette er kun nokre dømer, du finn sannsynlegvis ein god del meir. Endret 12. juni 2009 av Earendil Lenke til kommentar
OttarS Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg vil ikke få noen til å gjøre eksamensoppgava for meg!!! Jeg spørte bare etter andre sin mening. Og hva andre folk syns om samfunnstraff, slik at jeg kan få andre innspill. Men viss det var slik dere oppfattet spørsmålet mitt så er det enkelt og greit en missforståelse. Jeg har: Positive: - Politisk mål med å få soningskøen ned - Retningslinjer for dem som soner - Held seg borte fra fengsel, og med det kan en ikke få krininelle kontakter - Mindre tilbakefall Negative: - Er dette en straff? - Andres rettsoppfatning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå