Thomas. Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Har dette kabinettet nå. Det står at det passer med ATX hovedkort. Men dette hovedkortet er jo 0,5 cm for bredt Eller? Passer det? Noen erfaringer? Endret 12. juni 2009 av Thomas. Lenke til kommentar
morgus Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Det passer som hånd i hanske Bare å smekke det inn, er GOD plass i det kabbiset. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Det passer som hånd i hanske Bare å smekke det inn, er GOD plass i det kabbiset. Når jeg måler med målestokken får jeg 30 cm på tvers, men hovedkortet er jo: Dimensjoner (BxDxH) 30.5 cm x 24.4 cm Er det samme hvilken vei jeg monterer i hovedkortet? Og: hovedkortet har formfaktor ATX, må jeg ha en strømforsyning som er ATX da? Lenke til kommentar
morgus Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Er det samme hvilken vei jeg monterer i hovedkortet? tongue.gifOg: hovedkortet har formfaktor ATX, må jeg ha en strømforsyning som er ATX da? Hovedkortet kan kun monteres på en måte, ellers får du ikke brukt utgangene på baksiden. Skruehullene passer ikke heller hvis du prøver noen annen måte. En venn av meg kjøpte Asus Rampage 2 Extreme, det er også 0,5cm for bredt, men det går helt fint. Ang ATX psu, så er det så langt jeg vet kun ATX psu'er å få tak i, er isåfall MEGET få av andre typer, men det står jo i beskrivelsen av de forskjellige hva det er, ofte i selve ''navnet'' på nettbutikkene. Så er vanskelig å få valgt feil. Hvis du ikke har bestemt deg ang merke, så kan jeg anbefale corsair sine, kvalitet tvers gjennom. Watt må du nesten velge utifra resten av systemet. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg har dette oppsettet. Noe jeg burde bytte ut? Noe som ikke passer? Lenke til kommentar
morgus Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ser bra ut det, eneste jeg ville gjort var å smelle til med en 24'', men så liker nå jeg å ha en stoor skjerm og da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå