aaandy Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hei ! Jeg vurderer og prøve meg på en eksamen over helgen, men jeg har ikke regnet på dette på ca 10 år, er det noen lynskarpe sjeler som hadde kunnet se litt på de oppgavene jeg har lastet opp, og satt opp løsningsmetoder/forslag til meg ? På førehand Tusen takk.. Mvh: aaandy petroleumsteknikere_08.06.04.pdf petroleumsteknikere_11.12.06.pdf petroleumsteknikere_13.06.03.pdf petroleumsteknikere_24.05.06.pdf Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Hva med å heller spørre om de oppgavene du lurer på? Kan hjelpe deg jeg, men har verken tid eller lyst til å løse alle settene. Endret 12. juni 2009 av Billy-the-kid Lenke til kommentar
aaandy Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) feilsiterte... Endret 12. juni 2009 av aaandy Lenke til kommentar
aaandy Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Hva med å heller spørre om de oppgavene du lurer på? Kan hjelpe deg jeg, men har verken tid eller lyst til å løse alle settene. Hei ! Det har seg sånn at jeg lurer på alle oppgavene, så derfor la jeg ut alle.., men tar mer enn gjerne imot det som måtte dukke opp.. aaandy Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Lol. Du mener du har en sjans på eksamen om du begynner nå? GTFO. Lenke til kommentar
aaandy Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Lol. Du mener du har en sjans på eksamen om du begynner nå?GTFO. Jepsi pepsi, litt innføring og grunnforståelse, og så iherdig øving og vips så har jeg en 2`r.. aaandy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå