Barry White Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hei! Jeg lasta nå en film fra kazaa. Men den fortsetter bare å være dat! hvordan får jeg den til å bli avi? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 .dat filene fra kazaa..hm..er ikke det de som ikke er ferdige da? eller tar jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Lastet ned Air Force 1 fra Kazaa, og endte opp med en .dat-fil, selv om nedlastingen var ferdig. Lenke til kommentar
erikoed Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Du kan jo prøve å rename den. Hvis den ennå ikke funker kan du laste ned programmet DivFix. Det gjør at man skal spille av divx filmer som ikke er ferdig lastet ned ! Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 det går å åpne den med windows media player...men jeg vil har riktig ikon ! hjelp! Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Da er det nok en .mpg fil... Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 nå husker jeg det! Det er en Xvid fil...men hverken å gi ending .xvid eller .mpg virker Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Xvid har .avi som filtype.... filen er nok ikke hentet helt ned! Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 den er i alle fall ikke i kazaa lista Lenke til kommentar
Legion Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 prøv å avslutt og restarte kazaa. det der sjer av og til, ordner seg som regel Lenke til kommentar
DARK VIKING Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hvis problemet er at filtypen er Dat, eller hva som helst annet, er jo løsningen såre enkel. Bruk et program som forandrer på "extensionen" (husker ikke det norske navnet), men det er det 34 bokstavene bak en fil. F.eks txt, doc, avi, mp3 osv...... Gå til denne linken her : http://boffsoft.boff.ca/products/extren.html Programmet kalles Change Extension v3.0 og når innstallert, kan du forandre på de 34 bokstavene bak filnavnet. Bare og skrive i den lille ruta som popper opp, hva du vil kalle filen, i ditt tilfelle AVI. Utrolig at ingen her visste det, men XP er noe driiiiiit når det kommer til det med å forandre på extensionen. Var ikke så knepen før. Lykke til. Og NEI, man kan ikke "bare" skrive AVI bak et filnavn og tro at det endrer måten fila blir oppfattet på av den "smarte" PC. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 for å forandre extention er det jo bare å bruke ms-dos ledetekst.. Eller enn kan jo velge å vise, vis filtype for kjente filnavn i windows. så forandres det jo som vanlig i min datamaskin Lenke til kommentar
jorank Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hvis problemet er at filtypen er Dat, eller hva som helst annet, er jo løsningen såre enkel. Bruk et program som forandrer på "extensionen" (husker ikke det norske navnet), men det er det 34 bokstavene bak en fil. F.eks txt, doc, avi, mp3 osv......Gå til denne linken her : http://boffsoft.boff.ca/products/extren.html Programmet kalles Change Extension v3.0 og når innstallert, kan du forandre på de 34 bokstavene bak filnavnet. Bare og skrive i den lille ruta som popper opp, hva du vil kalle filen, i ditt tilfelle AVI. Utrolig at ingen her visste det, men XP er noe driiiiiit når det kommer til det med å forandre på extensionen. Var ikke så knepen før. Lykke til. det er ikke så enkelt nei;) og man trenger ikke et eget program for å forandre endingen (tools -> folder options -> view -> haken med hide extention for known filetypes). det ble sagt tidligere at det ikke funket med å forandre endingen. dat er en slags universalending, flere typer endelser som kan være den riktige, men her er det nok avi som skal være. er nok bare at han ikke har hele filen, slik at den ikke klarer å bli lest. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 fikk det til :smile: takk! Lenke til kommentar
BioDroid Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Du kan også previewe en .dat fil ved å rename den til den korrekte ekstensjonen. Hvis det er snakk om en .avi fil så må du rebuilt index med et program som heter divfix. (google.com) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Korfor POKKER lager kazaA sånne møkka .dat filer egentlig? DC lager filene på flekken og som original format. Lenke til kommentar
BioDroid Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Kaaza og imesh laster ned samme fil fra flere brukere samtidig for å ppnå høy hastighet, dette gjøres ved å dele filen opp, og da som .dat. Når hele filen er nedlastet forandres ekstensjonen til det den skal være. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 bra d da...jeg VET at kazaa suger på innhold og andre ting, men finner du en film med mange brukere og fet bandwith bruker jeg heller det en DC++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå