Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen, hvordan gikk det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klasse: 3. klasse

Linje: Språk, samfunnsfag og økonomi (studiespesialiserende)

Var oppe i rettslære muntlig i temaene risikoens overgang ved kjøp, regler som fører til at en avtale blir ugyldig og regler av betydning for markedsføring av varer og tjenester - og fikk 6'er.

:D

Lenke til kommentar

Kom opp i Muntlig Historie og Filosofi, og jeg dro inn en solid Femmer :D Går 3 året på VGS så nå er jeg ferdig og deilig å avslutte ordentlig.

Har ikke fått igjen skriftlig, men regner med å få 2\3 i Nynorsk, 3 i Norsk og 5 i Politikk og Menneskerettigheter.

Lenke til kommentar

Hadde Samfunnsfaglig Engelsk (VG3) som privatist, med eksamen i midten av mai - fikk 5, som er helt greit i og med at jeg såvdit hadde skumlest kapittelet om det jeg fikk spørsmål om - russetid ble prioritert over lesetid ;)

Ble trekt opp i nynorsk og mediekunnskap skriftlig, førstnevnte greide jeg det kunststykket å overse del 1 - så har ikke allverden av håp på den. Mediekunnskap gikk relativt greit - satser på iallefall fem. Engelsk skriftlig som privatist gikk også relativt greit, og det samme med norsk hovedmål. Forøvrig greie oppgaver i år! :D

Lenke til kommentar

Vg3 Studiespes. (Realfag)

Hadde kjemi muntlig i dag, og selv om jeg var utrolig nervøs og helt på gråten i begynnelsen(har slitt med angst og depresjoner lenge, og det har gått ut over innsatsen hele året, i tillegg til at jeg sliter veldig med muntlige framføringer), så endte det med 6!

Hadde Biologi 2, Norsk hovedmål og Matematikk R2 skriftlig, men de resultatene har jeg ikke fått enda.

Endret av cricket
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...