Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen, hvordan gikk det?


Anbefalte innlegg

Ja, alle som har hatt eksamen i vår/sommer, hvordan gikk det? Hva ble resultatene?

For at dette ikke skal bli en telletråd, utdyp med hva du har tatt eksamen i, hvilket år i studiet du er i, og fortell gjerne om kommentarer!

 

 

selv ble det 2(slå den) i medier og kommunikasjon andreåret.

Lagde en journalistisk tekst, og fikk trekk for å bare ha et intervuobjekt, og generelt dårlig design..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

VG3 Stud. Spes (Realfag) her.

 

Skriftlig:

Matte R2 - Gikk svært bra, var enklere enn forventet

Kjemi 2 - Gikk svært bra, men glemte å skrive kilder selv om jeg ikke brukte noen, så vet ikke om dette får konsekvenser

Norsk hovedmål - Gikk bra, men man vet aldri med norsken

 

Muntlig:

Biologi 2 - Tema: Genetikk - Karakter 6

Lenke til kommentar

Hadde Biologi 1 muntlig eksamen idag.

 

fikk 4

 

forelesing bra

disseksjon av hjerte bra

samtale/spørsmål det gikk til helvete. klarte nesten ikke svare på noe og var skikkelig usikker. fikk så dype spørsmål til problemstillingen min og ikke fra hele læreplan målan.

 

temaet var funksjon og tilpasning.

 

og problemstillingen var

 

Hvordan er organsystemet hos dyr bygd opp med hensyn til transport og hvordan har de tilpasset seg omgivelsene

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar

tverrfaglig eksamen i Automasjon 2.året

 

3 deler som gir en karakter samlet:

-muntlig forklaring/fremmføring + spørsmål om en modell med div komponenter som tar for seg er tema fra boka

-innlevering av skriftlig dokumentasjon til en jobb

-praktisk kobling av utdelt oppgave

 

trodde det gikk ganske dårlig, men fikk faktisk:

karakter 4.

 

i tilleg ble jeg ikke trukket opp i muntlig, så nå er det ferie, øl og pizza :new_woot:

Lenke til kommentar

Går på teknisk fagskole maskinteknikk, har hatt eksamen i ledelse,økonomi og markedsføring (tverrfaglig), syns det gikk veldig bra tror og håper det blir en B.

 

Har også hatt eksamen i teknisk dokumentasjon som innebærer tegning i autocad 2D og Inventor 3D tegning, gikk rett til helvete, sliter vanligvis ikke med tegningen med fikk bare ikke noe til på eksamen, rotet noe jævlig... Tipper det blir en D eller C.

Lenke til kommentar

Fikk i dag vite at jeg greide en E på Exphil (filosofieksamen). Det er faktisk ikke så verst. Stod iallefall, og det er ikke verst bare det. Filosofihistorien hadde jeg god kontroll på, men det var verre med etikk-delen. Noen som på stående fot kan fortelle meg om utilitarismen? ;)

 

Er forøvrig ferdig med mitt første år av en treårig bachelor i teologi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...