Corona Radiata Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ja, alle som har hatt eksamen i vår/sommer, hvordan gikk det? Hva ble resultatene? For at dette ikke skal bli en telletråd, utdyp med hva du har tatt eksamen i, hvilket år i studiet du er i, og fortell gjerne om kommentarer! selv ble det 2(slå den) i medier og kommunikasjon andreåret. Lagde en journalistisk tekst, og fikk trekk for å bare ha et intervuobjekt, og generelt dårlig design.. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Religion og etikk. 5 Fysikk 2fy. 5 Ikke fått mattekarakterene enda, men regner med 5-6. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg kom opp i muntlig Fysikk 1, VG2. Jeg har valgt emnet "Stråling, lyd og lys" og eksamenen foregår på tirsdag. Dere får høre fra meg da Ligger på en femmer nå alt, så jeg satser på 6 Lenke til kommentar
TheFly Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvordan har dere fått greie på karakterene så tidlig? (har ikke fått tilbakemelding på skr. eksamen selv om den første var 20.mai)... Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvordan har dere fått greie på karakterene så tidlig? (har ikke fått tilbakemelding på skr. eksamen selv om den første var 20.mai)... Både religion og 2FY er muntlige fag, da får man greie på karakteren så fort man er ferdig. Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Hvordan har dere fått greie på karakterene så tidlig? (har ikke fått tilbakemelding på skr. eksamen selv om den første var 20.mai)... På MK fikk vi ihvertfall greie på det en halvtime seinere, mens engelskeksamen har jeg ikke fått tilbakemelding på enda Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Det ble karakter 6 i muntlig norsk - 10. Trinn. Temaet var : Avissjangre + Nyromantikken og en forfatter og en av tekstene / bøkene hans. Synes det gikk veldig bra og det gjorde sensor også. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) VG3 Media Matteeksamen: Til helvete, har ikke fått svar enda. Håper på 3 Norsk: Gikk ganske greit, håper på 5 Media & Kommunikasjon: Fikk 6 Endret 12. juni 2009 av Whalecore Lenke til kommentar
SiMoB Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 vg3 allmenn her. Matte muntlig - 6 norsk hovedmål - ok-, ukjent karakter (med masse hell 5) norsk sidemål - dårlig, ekle oppgaver, karakter ukjent (sikkert 4) kjemi skriftlig - ikke bra, ikke dårlig. (håper på 5) Lenke til kommentar
Xomg Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 VG3 Stud. Spes (Realfag) her. Skriftlig: Matte R2 - Gikk svært bra, var enklere enn forventet Kjemi 2 - Gikk svært bra, men glemte å skrive kilder selv om jeg ikke brukte noen, så vet ikke om dette får konsekvenser Norsk hovedmål - Gikk bra, men man vet aldri med norsken Muntlig: Biologi 2 - Tema: Genetikk - Karakter 6 Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hadde PIN-eksamen i dag, Mattematikk R2 mintlig på tirsdag. Fikk 4 på PIN. 6 på Pnaumatik, 4 på Elektro, og Sveisinga snakker vi ikke om engang, herregud den blei så dårlig. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Hadde Biologi 1 muntlig eksamen idag. fikk 4 forelesing bra disseksjon av hjerte bra samtale/spørsmål det gikk til helvete. klarte nesten ikke svare på noe og var skikkelig usikker. fikk så dype spørsmål til problemstillingen min og ikke fra hele læreplan målan. temaet var funksjon og tilpasning. og problemstillingen var Hvordan er organsystemet hos dyr bygd opp med hensyn til transport og hvordan har de tilpasset seg omgivelsene Endret 12. juni 2009 av morgan_kane Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 VG2 Media Medieeksamen: 4 Skuffa :/ Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 tverrfaglig eksamen i Automasjon 2.året 3 deler som gir en karakter samlet: -muntlig forklaring/fremmføring + spørsmål om en modell med div komponenter som tar for seg er tema fra boka -innlevering av skriftlig dokumentasjon til en jobb -praktisk kobling av utdelt oppgave trodde det gikk ganske dårlig, men fikk faktisk: karakter 4. i tilleg ble jeg ikke trukket opp i muntlig, så nå er det ferie, øl og pizza Lenke til kommentar
magneman Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Sitter her med sommerfugler i magen, skal ha geografieksamen på mandag, muntlig. Blir min første eksamen, VG1 studiespesialisering. Håper på det beste, skal gi svar med en gang jeg får den. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Går på teknisk fagskole maskinteknikk, har hatt eksamen i ledelse,økonomi og markedsføring (tverrfaglig), syns det gikk veldig bra tror og håper det blir en B. Har også hatt eksamen i teknisk dokumentasjon som innebærer tegning i autocad 2D og Inventor 3D tegning, gikk rett til helvete, sliter vanligvis ikke med tegningen med fikk bare ikke noe til på eksamen, rotet noe jævlig... Tipper det blir en D eller C. Lenke til kommentar
opar Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 VG1 studiespes Kom opp i Geografi og oppgaven gikk ut på å legge ut om ett av Afrikas fattigste land, gå inn på HDI og utvikling. Fikk 6 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Sitter her med sommerfugler i magen, skal ha geografieksamen på mandag, muntlig. Blir min første eksamen, VG1 studiespesialisering. Håper på det beste, skal gi svar med en gang jeg får den. har du ikke hatt eksamen på ungdomskolen? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 It went like strolling through a park on a sunday afternoon, picking low hanging fruit. Yeah. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Fikk i dag vite at jeg greide en E på Exphil (filosofieksamen). Det er faktisk ikke så verst. Stod iallefall, og det er ikke verst bare det. Filosofihistorien hadde jeg god kontroll på, men det var verre med etikk-delen. Noen som på stående fot kan fortelle meg om utilitarismen? Er forøvrig ferdig med mitt første år av en treårig bachelor i teologi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå