Runningback Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hei! Jeg leter etter et gratis DVD brenne program hvis det finnes noen? Er ikke interessert i noe avansert. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 skal du brenne image-filer til DVD eller bare vanlige filer til en plate? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 CDBurnerXP Burnatonce DeepBurner ImgBurn For å nevne noen av de mange gratis CD/DVD-brenneprogrammene som finnes. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 CDBurnerXPBurnatonce DeepBurner ImgBurn For å nevne noen av de mange gratis CD/DVD-brenneprogrammene som finnes. Støtter deg på IMGBURN, det eneste jeg bruker til å brenne image-filer til DVD/DVD-DL Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) skal du brenne image-filer til DVD eller bare vanlige filer til en plate? Har tenkt å brenne filmer og serier (Avi / Divx ), slik at jeg får spilt dem av på DVD spilleren. CDBurnerXPBurnatonce DeepBurner ImgBurn For å nevne noen av de mange gratis CD/DVD-brenneprogrammene som finnes. Takker, jeg skal sjekke ut disse. Edit: Så ImgBurn er den beste? Edit2: Det jeg er ute etter er et slags gratis program som Nero Vision. Jeg har brukt Nero i alle år, men i det siste har jeg fått mye trøbbel med det. Så nå er ute etter et program som du kan lage menyer til filmen din for så å brenne avi fila. Endret 12. juni 2009 av Borden Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Støtter deg på IMGBURN, det eneste jeg bruker til å brenne image-filer til DVD/DVD-DLPersonlig har jeg bare gode erfaringer med å brenne *.img -filer med CDBurnerXP Endret: OMG post nr 3000 Endret 12. juni 2009 av k-orm Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Trur ikkje nokon av dei nemnte programma kan konvertere videofiler for brenning på DVD. Sjekk ut DVD Flick eller DVD Styler. Endret 12. juni 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Trur ikkje nokon av dei nemnte programma kan konvertere videofiler for brenning på DVD.Nei programmene jeg linket til er kun for brenning.Kom på senere at trådstarter kansje var ute etter et alt-i-ett -program. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Magic DVD Ripper er et sånt. Det kan brenne CD'er/DVD'er (ikke .iso) Den kan rippe DVD/CD inn på PC/Harddisk Og den kan konverte filmer Handbrake er også et program som du bestemmer teskt, meny osv. på før du brenner/ripper filmen/musikken Ellers anbefaler jeg CDBrunerXP til vanlig brenning (musikk, filmer og .iso) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå