Jajakanskjedet Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 hei! Jeg skulle gjerne hatt et bilderedigeringsprogram som er enkelt å lære å bruke. Har prøvd photoshop osv, men de er jo so in i H****** innviklet! Noen som har ett program å anbefale meg? Skal ha det til å få mer kontrast og farger, kansje zoome inn på bilde, å lagre det der. Men også til å ha skrift over. Sann at jeg kan ha noen bokstaver ned i hjørnet for eksempel. Takker Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Du kan jo ta en titt i tråden øverst på denne siden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1084830 Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Til saken: Paint.NET har de egenskapene du spør om. Men er ikke like proffesjonelt som Photoshop. Endret: Fjernet informasjon om retningslinjene til forumet. Endret 12. juni 2009 av k-orm Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 paint.net og gimp er gode alternativer. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Minner om at alle kommentarer på moderering skal foregå på PM, ikke direkte i tråden. To kommentarer er slettet pga dette. Da trådstarter har fått svar på sine spørsmål og emnetittelen ikke er utbedret er tråden herved stengt. Endret 12. juni 2009 av k-ryeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg