dandel58 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Heisann:) Har en ganske rå Gamer PC etter min mening, kjøpte den ifjor primært i januar ifjor, men har byttet ut noen deler på den sånn etterhvert, men jeg vil bare vite om den fortsatt holder mål i forhold til at jeg vil den skal være en rå Gamer PC.. Her er Specsene: Kabinett: Antec 1200 Gaming Case CPU: AMD Phenom 2 X4 3 Giga AM2+ Zalman CPU vifte OS: Windows Vista 32 Bit Hovedkort: Asus Crosshair 2 Formula Nvidia 780 SLI AM2+ Hovedkort Skjermkort: Asus GeForce GTX 8800 768 MB DDR3 Lydkort: Sound Blaster Audigy Fatality Minne: 4x 1 Giga Brikker, totalt 4 Giga Crucial Ballistix 800 MhZ LG HD DVD/Blu-Ray Combo spiller Samsung DVD brenner Trådløst Nettverkskort fra SMC Hardisker: 3x 750G Western Digital disker S-ATA + en 750G ekstren Western Digital S-ATA Keyboard og Mus: Logitech MX 5500 Høytalersett: LogitecH Z-5500 Skjerm: Samsung SyncMaster T260 Rose Black (26 tommer) Strømforsyning: MIST 1000 W Cyber Snipa Tracer gamer musematte Den eneste tingen jeg tenker på er hovedsaklig å bytte ut skjermkortet til et Geforce GTX 295 Det jeg har er over ett år gammelt nå og ligger litt bak ser jeg, men det biter enda fra seg.. Hva synes dere? Er resten ok? Er dette definisjonen av rå pc til dags dago? Takk for all input:) Endret 12. juni 2009 av dandel58 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Få byttet ut Vista med Windows 7 RC1 64bit, så blir det bare velstand, vettu. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Om den er rå nok for deg er jo opp til deg selv å dømme. Yter den nok for å spille det du vil med grafikken du vil, må da det være nok. Er ikke vits å kjøpe noe du ikke trenger bare for å ha det. Lenke til kommentar
dandel58 Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg vil ha noe av det beste.. Altså innefor rimelighetens normale grenser da.. jeg spør i forhold til allment syn om denne Pcen er en rå gamer pc.. med unntak av skjermkortet som skal byttes.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Denne tråden er feilpostet og flyttes til Hjelp til kjøp og salg. Husk å poste i korrekt kategori, spør gjerne en moderator om du er usikker eller poster feil. Reaksjoner på moderering tas via PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Om definisjoner er viktig for deg så kan jeg tilfredstille behovet ditt med å si at dette er en helt vanlig gamer pc. Den er ikke "helt rå". Om du har et 8800GTX er det vel 768 MB RAM på det? Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 For å svare på emnet: JA! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg er uenig i at den er "rå". Det vil jeg ikke kalle den, men en maskin som fint vil klare de fleste spill burde det være. Vil forøvrig også anbefale enten vista 64-bit, eller Win7 (Ja, det er RC), jeg bruker Win7 som mitt eneste windows OS og er kjempefornøyd. Bytt skjermkortet, evnt RAM så høyner den litt Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Jeg er uenig i at den er "rå". Det vil jeg ikke kalle den, men en maskin som fint vil klare de fleste spill burde det være. Vil forøvrig også anbefale enten vista 64-bit, eller Win7 (Ja, det er RC), jeg bruker Win7 som mitt eneste windows OS og er kjempefornøyd. Bytt skjermkortet, evnt RAM så høyner den litt Er det noen som har påstått at den er det da? Bortsett fra TS, vel og merke. Hvem er du uenig med? =) Endret 12. juni 2009 av nicoloco Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Den indre stemmen som sa at noen hadde påstått det, vel Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Den indre stemmen som sa at noen hadde påstått det, vel MEEH. Men vi er vel begge enige i at Emnet er korrekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå