edge Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Kjørte i dag. Gjorde noen merkelige feil her og der, men totalt sett veide det bra opp for det. BESTÅTT! Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Gratulerer! Du er nå sertifisert til å begynne og lære deg å kjøre bil! Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Gratulerer! Du er nå sertifisert til å begynne og lære deg å kjøre bil! For å ha nevnt det så var feilene mer begrunnet i uvant bil enn at jeg ikke visste det Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Gratulerer! Du er nå sertifisert til å begynne og lære deg å kjøre bil! For å ha nevnt det så var feilene mer begrunnet i uvant bil enn at jeg ikke visste det Det viktigste er at du har førerkortet nå! Jeg er selv 27 år gammel, og husker når jeg tok lappen. Vet ikke hvordan det er nå, men jeg fikk 2 1'er-feiler og 4 pluss'er. Jeg følte meg som en habil sjåfør. Ser tilbake på det og vet nå at jeg ikke kunne en dritt. Lykke til med kjøringen, og husk at det er nå først du begynner og lære deg å kjøre! Har du bil? Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Har du bil? Niks Er ikke første prioritet, for dyrt å ha osv. Blir vel om et års tid kanskje.. Har kjørt hver dag i to år, så er ikke helt på bar bakke. Men det er klart at jo mer erfaring jo bedre sjåfør osv Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Gratulerer! Snart øvningskjøring for min del ... Gleder meg egentlig. Men kos deg med lappen da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå