Gå til innhold

Powerpoint, lag tekst som kun vises på maskinen å ikke på prosjektor!

krimol

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal holde et fåredrag så jeg lurer på om det er noen som vet om det går ann å lage en powerpoint presentasjon som viser med utfyllende tekst på min maskin, men så viser bare stikkord på prosjektoren. Slik det skal vere lettere å kunne fortelle dette siden jeg har kort tid på meg.

mvh Krimol

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg skal holde et fåredrag så jeg lurer på om det er noen som vet om det går ann å lage en powerpoint presentasjon som viser med utfyllende tekst på min maskin, men så viser bare stikkord på prosjektoren. Slik det skal vere lettere å kunne fortelle dette siden jeg har kort tid på meg.

mvh Krimol

Har lurt på det samme selv, men se hva du får til om du bruker to skjermer. Skjerm 1 er pc-en, skjerm 2 blir prosjektoren... også har du 2 presentasjoner som går samtidig, en de ser, og en du ser. Jeg har ikke testa det, men innbiller meg at det skal gå ;)

Lenke til kommentar

Passer det ikke å bruke funksjonen "Foredragsnotater" i PowerPoint da? Den synes jeg er veldig grei. Og når den er lagret til hvert bilde, er det jo bare å klikke på den, så har du notatene foran deg på PC-skjermen (under bildet)og det vises jo ikke på "veggen"...

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...