-iL- Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 ukjente filmer sjekker jeg imdb rating før jeg gidder å se de. Rater seff alle filmer jeg har sett, og som regeler rater jeg under snittet, med hederlige untak. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Bruker ofte imdb, då sjekker eg både rating, regisør, skodespelarar og MPAA rating.Actionfilmer med MPAA rating PG-13 er skjeldan noke bra. Taken? Iron Man? Die Hard 4? The Dark Knight? etc. Det er mye bra PG-13 action filmer. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg sjekker ofte IMDB før jeg skal se en film, men den stopper meg ikke. Fatter jeg interesse for en film, så ser jeg den uansett. Så klart, filmer med god rating gjør meg interessert, og har filmer jeg liker høy rating så får jeg en god følelse av det. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Har ikke sett en film uten å sjekke IMDb ratingen siden... 2003 kanskje? Så lenge en film virker interessant, og den har 7 eller mer, så er den pretty much alltid verdt å se. Men hvis den ikke virker interessant, da har det lite å si. I noen tilfeller kan man gå lavere. Nye actionfilmer kan man gå ned ett par hakk, 6.5 f.eks. Da er de vanligvis småteite, men i det minste underholdene. Og det er greit med slikt. Ved spesielle regissører gjelder heller ikke 7 formelen. Jeg har snart stemt på over 2600 filmer (Inkl. kortfilmer og noen serier) på siden, så tror nok vi kan kalle mitt forhold temmelig ekstremt http://www.imdb.com/mymovies/list?l=3578951 Endret 10. juli 2009 av Venerable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå