opijo Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Hallo , kjøpte meg Whey isolate sjokolade idag.. Seriøst , det smaker dritt!. Prøvde en skje med Halv liter vann (skal egentlig være 2 skjeer, men jeg skulle bare teste med en). Det smakte helt forferdelig! Tenkte å putte i Sjokolade pulver i vannet, men vil det ødelege proteienet eller hva? Har dere noen ider hvordan gjøre smaken bedre? Og en ting til.. Hvortid er best å ta pulveret, rett før trening eller etter trening? Kan bare ta en posjon hver dag. Ellers blir det for dyrt. Takker for alle svar folkens btw , har Whey Protein Isolate Sjokolade fra VitalityLine Sport. Endret 12. juni 2009 av opijo Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Bland med melk ! Blir som en litt sterk skjokolademilkshake:) Etter trening skal du ta, for å bygge opp musklene igjen. Slakt meg om jeg tar feil Kan egentlig ikke så mye om det her ! Lenke til kommentar
opijo Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Ja , melk er en god ide.. Men jeg tenker at melken blir ganske varm.. Fordi da må jeg ta med meg melken på skolen også på trening.. Eller vet noen av dere folksa hvor jeg kan kjøpe en liten kald kartong med melk? (2-5dl) Leste også om 90+ protein , og i butikken som jeg var i var nesten 90+ utsolgt.. Burde jeg satse på den? Spurte hu der'e dama som satt bak disken hva protein pulver som var best.. Og hu svarte Whey Isolate. Endret 12. juni 2009 av opijo Lenke til kommentar
HValder Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Brukar 90+ sjølv (sjokolade), smakar heilt greit, ala billig Oboy. Myoprotein har rykte på seg for å vere veldig god, ikkje er den av dei dyraste heller, 3200kr for 12kg trur eg. Proteinbutikken har/hadde tilbud på 5kg 90+ til 649kr. Lenke til kommentar
opijo Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Men er 90+ bedre enn Whey? når du sier at 90+ er billig oboy så høres det ikke akkuratt så veldig bra ut.. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Heh, sa at det smakte heilt greit, men no er eg stort sett alltetande også da . Lenke til kommentar
DMN Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Har prøvd litt forskjellige gjennom åra, og må si at den fra tn.no er en klar smaksvinner i følge min smak, den var direkte god. Myo er også ganske god. Men proteinfabrikken og dalblads er litt på kanten imo... MEN, du drikker det jo ikke for at det skal være godt, da kunne du like gjerne tatt deg en milkshake etter trening. Tidspunkt er ikke så veldig nøye, personlig tar jeg 30g før trening og 60g etter. Men merk at raske karbohydrater er viktigere enn proteiner når du begynner på kosttilskudd. Lenke til kommentar
opijo Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 jeg har kjøpt Whey isolate 1kg for å teste. Jeg har tenkt å kjøpe 5kg men det koster ganske dyrt. Og hvis jeg bruker over 100g hverdag så vil den "kassen" bli fort tom :/ Lenke til kommentar
opijo Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Seriøst , jeg klarer ikke å drikke det drittet.. Det smaker som mel.. Jeg sat utenfor Fløyenbanen i Bergen, og tok meg en slurk. Holdte nesten på å spy, neste gang skal jeg prøve med melk. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Suck it up og kjøp en annen smak neste gang. Tar da bare 10-20 sekunder å styrte shaken uansett. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Vis du trenger motivasjon så er det bare og se på når rocky drikker egg :!: Jeg merker vertfall PF sin shake blir mye bedre når jeg blander den med melk. De selger melk i halvliters flasker på de fleste dagligvarebutikker. Får dere ikke kjøpt melk på skolen? Men seriøst, skal du ikke ha den kan du sende den til meg Lenke til kommentar
opijo Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Blander whey isolate med sjokolademelk , funker fett.. Men man vil forsatt få litt ekkel ettersmak Får dere ikke kjøpt melk på skolen? nei. De selger melk i halvliters flasker på de fleste dagligvarebutikker. nei? - har aldri sett det :S Vis du trenger motivasjon så er det bare og se på når rocky drikker egg Egg er da ikke farlig, har drukket egg mange ganger før.. Men slutta med det fordi jeg fant ut at kroppen bare bruker %70 av egget uansett. Har aldri sett rocky drikke mel, whey isolate smaker som mel. Endret 18. juni 2009 av opijo Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Grunnen til at kroppen bruker 70% av egget er fordi 30% av egget = plomme? Om du tenker på proteininntak. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Syntes råe egg smaker balle! Men det var før jeg begynte og trene styrke, nå er jeg alt etende! Lenke til kommentar
DMN Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Rapsolje + tunfiskboks + pulver + melk + blender greit nok Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Du blander rapsole, en tunfiskboks, proteinpulver og melk i en blender, og drikker det? Æsj. Endret 19. juni 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
opijo Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Ingenting er verre en Whey isolate sjokolade med vann, tunfisk er ganske godt egentlig og med tanke på at den boks tunfisk inneholder 25g protein.. Men men, tror det er seine protein. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå