Gå til innhold

Musikk: Singer / Songwriter forsøk

Anbefalte innlegg

Etter å ha lenge spilt i band, hvor jeg skriver både tekst og melodi, har jeg lengtet etter å kunne gjøre ting med frie tøyler. Har lekt en del med tanken i det siste, og har mange uferdige sanger liggende.

Så nå har jeg begynt å spille inn sangene jeg lagte som ikke passet inn i bandet (passer ikke i bandsammenheng) med bare meg og gitaren, slik at jeg ikke glemmer dem.

Jeg legger ved en sang som jeg spilte inn forrige uke, og etter å ha hørt gjennom, synes jeg den er av grei nok kvalitet til å se hva folket mener. Jeg ble 16 år nå i mars, og har spilt i band i et år nå.

Sangen er ikke ferdig, derav lengden på sangen (ca. 1 min 30 sek)

Featuring meg på gitar og vokal. Spilte også inn litt koring for å få litt spenst noen plasser. Filen er kodet i 128kbps mp3, pga. størrelsesbegrensninga her i forumet.

edit: Så litt i retningslinjene, så jeg legger ved litt ekstra info:

- Navn på låta

Can't Stop To Think

-Hva er sjangeren på musikken?

Singer / Songwriter, pop

-Hva har du lagd musikken med?

Røde NT1a mic og GarageBand

-Du kan gjerne fortelle litt om bakgrunnen til låta.

Skreiv den til kjæresten, i mens hun fremdeles var min...

Takker for tilbakemeldinger :)

can_t_stop_to_think___lav_kvalitet.mp3

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hadde bange anelser, i og med at ingen hadde kommentert, men det var nå egentlig ikke så verst. Starten er litt haltende, men ca halvveis og ut er sangen ganske fin. Vanskelig å si så mye mer, siden det bare er vokal og kassegitar, men du spiller fine akkorder(?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...