RasmusKRiis Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Hva synes dere? Med eller uten refleksjon? Endret 12. juni 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Likte det med refleksjon best,men begge var fine! Endret 12. juni 2009 av -Perry- Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Tøft bilde. Er det tatt det i et slags studio, eller er det bare laken med belysning? Jeg likte best uten refleksjon. Men det varierer vel fra person til person. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Tøft bilde. Er det tatt det i et slags studio, eller er det bare laken med belysning? Jeg likte best uten refleksjon. Men det varierer vel fra person til person. Det jeg har brukt er bare en hvit plate og en hvit t-skjorte, og lys da. Jeg vurderer å kjøpe meg litt bedre utsyr etter hvert. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Hvordan får du bakgrunnen så hvit? Hvordan gjør du det med Lys/redigering? Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Hvordan får du bakgrunnen så hvit? Hvordan gjør du det med Lys/redigering? Mye lys på bakgrunnen.. og litt redigering og da Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 hva gjør du i redigeringa? Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) hva gjør du i redigeringa? Jeg tar bilde i RAW, så hvis bilde ikke bakgrunnen er lys nok rett fra kameraet så lysner jeg den opp i Camera RAW og deretter velger jeg Select-> Color Rang i Photoshop og trykker på bakgrunnen, Da er den merkert og da velger jeg Brightness/Contrast og lysner det opp. Men tilbake til bilde, noen meninger? Endret 12. juni 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Okey.. Jeg likte bildet med refleksjon best =) Stilig bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå