Juden Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 HAr Metal GEar 4: Gun of the patriots på PS3. Har kommet til skurken til vamp, men klarer ikke bekjempe han. De sier at jeg må bruke CQC og bruke sprøyte på ham ved å trykke på "trekant" (knappen) Men det funker ikke. Hjelp.. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Du må få livet/staminaen hans helt ned på 0, så tar du sprøyta på han. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Du må få livet/staminaen hans helt ned på 0, så tar du sprøyta på han. da trykker jeg på R1 (uten våpen) for å bruke CQC og deretter "trekant"? HAr prøvd det men klarer det ikke:/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Tråden var feilpostet, og er derfor flyttet til korrekt kategori Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Du må få livet/staminaen hans helt ned på 0, så tar du sprøyta på han. da trykker jeg på R1 (uten våpen) for å bruke CQC og deretter "trekant"? HAr prøvd det men klarer det ikke:/ Når du har fått livet hans ned på 0, tror det er viktig at du går du bak han når du bruker CQC-movet 'Grab', og etter du har tatt CQC (R1) (når han er svimmel og reiser seg opp), så tar på sprøyten og bruker den. Mener jeg å huske.. Edit: se fra 1 minutt og 20 sekunder her. Endret 13. juni 2009 av KongRudi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå