toazty Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 skal kjøpe meg ny tv til loftstua, har en samsung 52" 656 nede, som jeg er fornøyd med.. så lurte på om jeg skal kjøpe likt, ser de selger den for 7200 på elprice, har elprice rett oppi svingen her , og billigste på nett var 6700 men det er uten frakt.. eller noen som har et annet alternativ? ser de har på elkjøp men denne modellen er litt ukjent for meg..tv skal bruke tven til alt mulig, men spilling holder til på pc skjermen.. blir kanskje til at jeg kobler opp pc'en for å se film eller noe.. så lcd eller plasma? har ikke klart å bestemme meg.. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 ikke mye hjelp å få noen som har synspunkter ang. denne Lenke til kommentar
tevil Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Definitivt gått for den nye serien i stedet for. B550/B530 feks Lenke til kommentar
toazty Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) tenkte bare litt på hz , de er vel 50hz begge de to.. tenker bare tilbake på min litt eldre grundig vision+ tv'en, i raske scener så henger ting igjen.. det blir kanskje mulig at det blir litt css spilling på skjermen, fra den bærbare.. Endret 21. juni 2009 av toazty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå