M@R7!N Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hey folkens! Skal gaa til innkjop av en ny tv da min Tatung 32" har en defekt hdmi-port. Det er kjipt aa ikke kunne bruke det ypperste tilkoblings-grensesnittet. Det blir endel Ps3 spilling, streaming av filer med Tversity og Bluray filmer selvsagt, samt tvtitting i ny og ne. Tanken var ogsaa at naar jeg f0rst skal oppgradere saa burde jeg kanskje gaa for en 46" istedetfor en 42". Problemstillingen som da dukker opp er da selvsagt om du faar en tv som rettferdiggj0r den st0rre st0rrelsen kontra den litt mindre tv'en sin muligens bedre bildekvalitet osv. En kompis har nemlig en Samsung LE46A856 som jeg syntes var rimelig raa naar jeg saa The dark knight paa den. Naa har jeg ikke skikkelig sammenligninsgrunnlag da siden jeg sitter paa en tatung. Sony og Samsung er vel de jeg har best inntrykk av fra f0r av. Anyone care to help a lost man find his way?! Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Dersom du har ca 11.000,- å bruke på TV, ville jeg vurdert LG 42lh4000. (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=445344) dog, kun 42" Ordinær prisen på denne ligger på rundt 11.000,- Dersom 46" er det du skal ha, så ta en titt på LG47LH7000,- (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=445372) Et veldig godt alternativ til f. eks Samsung's LE46B655 og LE46B555, som og er to gode alternativer. Selv hadde jeg nok valgt LH7000. Lenke til kommentar
karbon8 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 gå for samsung LE46A856 du. En kamerat kjøpte denne for bare et par uker siden, og selv oppskalering fra vanlig dvd var veldig bra på denne. i tillegg har den veldig bra sortnivå for en lcd, samt den er meget minimalistisk. veldig godt kjøp, og for 11000 er den et "steal" ! tror neppe du blir skuffet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå