Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvordan skaffe gratis internet side

Anbefalte innlegg

Hei hvordan kan jeg lage gratis internet side ? Søkte litt men fant ikke det jeg ville ha.

* Det må gå ann å redigere på en annen måte en html så ikke html men ferdig former

* Må være gratis

* Kan være reklame

* Må være brukervennlig lett

* Siden må ikke bli automatisk slettet.

* Plass er vel mellom 100mb - >

Er det noen programmer jeg må laste ned ? Programmene kan koste hva de vil

Men gidder ikke å lære html. Om tråden er feilplasert ber jeg admin flytte den riktig sted.

Endret av OppsalLocos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det normale er å redigere websiden på egen PC og så laste den opp med FTP e.l.

Mange redigeringsprogram har innebygget FTP slik at man kan overføre websiden med et klikk etter man har laget den. Du kan godt bruke templates for å få en enkel start.

Personlig styrer jeg unna de ferdigløsningene med webeditor online. Det er best å ha full kontroll med egen PC. Da vil man dessuten ha en kopi hjemme og en online.

Lenke til kommentar

Prøvde byethost igjen lastet ned joomla så noen templates fra theme rocket. Men siden man får det gratis får man kun byethost31.com osv. Men fant ut at det går ann å legge på addon domain. La til det. La oss si at siden skal hete pcen verdenen. Da kan man legge til en addon doamin som er slik verdenen.com så legge til en subdomain på den som pc. Da får man jo pc.verdenen.com. Tror det funket men dette er jo ganske lett å gjøre. Det lurer du jo på en måte hosten. Er ikke sikker på om det virker da. Det ba meg vente i 80 timer :( Men noen som har prøvd på noe slikt ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...