x--trail Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 hei, min nissan x-trail har rimelig solide høyttalere. den ble kjøpt brukt fra sveits så jeg vet ikke om det er orginale høyttalere eller om de installert etterpå. det jeg lurer på er hvor mye som skal til før de eventuelt kan sprenges/ødelegges? hvis jeg stiller inn equalizeren på mp3spilleren min samt bassforsterkning på steroen får jeg en temmelig heavy bass jeg aldri har hørt uten subwoofer før. er det trygt å bruke full bassforsterkning eller kan dette føre til at høyttalerne ødelegges? sånn bassen er nå ser jeg nesten ikke noe poeng i å kjøpe subwoofer selv om det klart hadde vært kult. takker for svar Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) hei, min nissan x-trail har rimelig solide høyttalere. den ble kjøpt brukt fra sveits så jeg vet ikke om det er orginale høyttalere eller om de installert etterpå. det jeg lurer på er hvor mye som skal til før de eventuelt kan sprenges/ødelegges? hvis jeg stiller inn equalizeren på mp3spilleren min samt bassforsterkning på steroen får jeg en temmelig heavy bass jeg aldri har hørt uten subwoofer før. er det trygt å bruke full bassforsterkning eller kan dette føre til at høyttalerne ødelegges? sånn bassen er nå ser jeg nesten ikke noe poeng i å kjøpe subwoofer selv om det klart hadde vært kult. takker for svar Så lenge du ikke hører ulyder i form av skurring eller "klakking" så skal det vel gå bra. Endret 12. juni 2009 av tobbelobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå