eshhse Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 kjøpt en flaske isopropanol, skal man bruke det som er i flaska til å vaske prossesor og kjøler med? ell skal man blande det ut med vann fordi det er for sterkt?, står blandingsforhold bakpå flasken, blå isopropanol.. ? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Du skal IKKE blande den ut med noe som helst når du skal bruke den som rensemiddel til CPU, kjøler etc.. Lenke til kommentar
eshhse Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Du skal IKKE blande den ut med noe som helst når du skal bruke den som rensemiddel til CPU, kjøler etc.. takk for svar, da bruker jeg det bare til å rense med rett fra flaska Lenke til kommentar
wim Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Pass på å bruke det i ett godt ventilert rom, det er særdeles helseskadelig og det tilhører en MEGET HØY YL gruppe (YL-gruppe 5). For YL-gruppe 5 tror jeg det er anbefalt å kun bruke det ute, gjærne med værnemaske (gassmaske) Lenke til kommentar
Virion Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Tror ikke du dør av det men. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Med mindre man har tenkt å drikke fra flaska er det helt ufarlig å tørke av noen PC deler slik det beskrives her. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Det lukter jo jævli godt av den da Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hvorfor bruker folk rensemidler for å fjerne kjølepasta av cpu og kjøler? Har alltid brukt litt dopapir og det blir like rent og perfekt hver gang. Eller er det noe fordel jeg går glipp av? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hvorfor bruker folk rensemidler for å fjerne kjølepasta av cpu og kjøler? Har alltid brukt litt dopapir og det blir like rent og perfekt hver gang. Eller er det noe fordel jeg går glipp av? Velkommen i dopapirklubben Tror du går glipp av fint lite, mulig IHS'en blir bittelitt renere, men effekten er ikke målbar. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg er normalt svært unøye med det hele og det har funket greit siden Athlon XP dagene. Det er pasta på en gang, så på med kjøler, bytter heller ikke om jeg plukker av kjøleren. Dog om jeg skal selge en CPU så rengjør jeg den grundig, men ellers? Nei. Må dog si at Knopflerbruce har mange gode løsninger... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hvor selger de det? På binders? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Benserten som trønderne sier, aka Bensinstasjonen faktisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå