DrErling Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Som topic sier. Har en "boks", som er pc bassert, men som kun har LAN og usb tilkoblinger. Jeg skulle ha fått den til å boote fra en oppstartsdiskett, eller hvertfall satt igang ghost, for å reinstallere C: på den. Går det ann å boote fra en usb-floppy? DrErling Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Godt at du skriver *haster*. Da forter alle de som er på harware seg å svare akkurat deg med en gang Hadde du ikke skrevet det hadde de bare tenkt "ja ja.... Det kan nok vente til neste uke" Oxo hadde de svart da isteden Lenke til kommentar
Underlord Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Så lenge hoved kortet ditt støtter bootable USB legacy devices så kan du boote fra den Lenke til kommentar
president Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Det går iallfall ann å boote fra USB, da må enheten muligens være Mass Storage Compliant? Vet ikke om en USB-floppy er det? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Sjefern: kommentaren din var til ingen nytte, heller skriv noe han hadde bruk for. Hvis du kan boote fra USB kan du boote fra USB-floppy, hvis ikke blir det nok umulig tror jeg. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hvis bios støtter det og usb enheten støtter det så går det, har du cdrom kan ghost boote fra cd. Ellers kan du boote fra lan, hvordan vet jeg ikke men da må nettverkskort støtte dette Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Godt at du skriver *haster*. Da forter alle de som er på harware seg å svare akkurat deg med en gang Hadde du ikke skrevet det hadde de bare tenkt "ja ja.... Det kan nok vente til neste uke" Oxo hadde de svart da isteden Morroklumpen! Ok, jeg vurderte en liten stund om det var teit å skrive *haster*, men jeg dvelte ikke enormt over det får å si det sånn. Jeg vet at jeg selv, hvis resten av posten virket oppriktig seriøs at jeg hadde svart en *haster* post først. Denne "boksen" som jeg snakker om er en temmelig viktig boks, som raskest mulig må opp å gå igjen, etter at en bruker slettet en del ting han ikke skulle slettet... DrErling Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Morroklumpen! Ok, jeg vurderte en liten stund om det var teit å skrive *haster*, men jeg dvelte ikke enormt over det får å si det sånn. Jeg vet at jeg selv, hvis resten av posten virket oppriktig seriøs at jeg hadde svart en *haster* post først. Denne "boksen" som jeg snakker om er en temmelig viktig boks, som raskest mulig må opp å gå igjen, etter at en bruker slettet en del ting han ikke skulle slettet... DrErling Du tok ihvertfall humoren i det. Var ikke ment som kritikk. Mere som en spøk. Ikke så mange sure miner håper jeg Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Du tok ihvertfall humoren i det. Var ikke ment som kritikk. Mere som en spøk. Ikke så mange sure miner håper jeg Det er sjelden jeg blir sur! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Var disse komentarene nødvendig? skjerp dere hilsen wannabemoddis Admin'C Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Var din kommentar nødvendig? Herregud..... Ikke la folk få skvære opp om ting. Det er jo virkelig ille. Skjerp deg! Du er da vel ikke noen gud her Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 advarsel: Emnet er svart på, og da_sier_jeg at dere skal_skjerpe_dere, og jeg er ikke wannabe moderator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå