fdrgul Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hei, Er utdannet sykepleier og jobbet innen akuttmedisin, forsvaret og prehospital pleie siden jeg var ferdig utdannet i 2004. Har og tatt ett kurs innen HMS (15studie poeng) Har nå veldig lyst å komme meg offshore. Noen som har noen tips til hvordan jeg bør gå frem? Hvilke firmaer det kan være vert å snakke med o.l? Noe jeg kan gjøre for å øke mulighetene? På forhånd takk. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Du må ha utdannelse i anestesisykepleie for å kunne bli vurdert. Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Du må ha utdannelse i anestesisykepleie for å kunne bli vurdert. Hvor har du det fra? Kjekt og begrunne det litt. Sikkert mange som lurer på akurat det samme. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Viser til Stillingsannonse hos StatoilHydro Kvalifikasjoner Minimum 5 års relevant praksis innen akuttmedisin Allsidig erfaring fra HMS-arbeid vil bli vektlagt Autorisert sykepleier Godkjent spesialutdanning innen anestesi, intensiv, eller tilsvarende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå