Roug Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Hei, jeg har nettopp solgt min PS3 og skal gå til innkjøp av en Xbox 360 Elite, har sett litt på forskjellige steder, elkjøp, elprice, expert, gamestop og spaceworld, det finnes jo veldig mange andre steder man kan kjøpe en xbox også, men er det noen her som vet om jeg kommer til å finne den billigere enn 2699 kr i Norge? Endret 12. juni 2009 av Roug Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jepp, faktisk ganske mange: https://prisguiden.no/product.php?product_id=69222 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Gamestop har også et ganske godt tilbud på X360 Elite. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Jepp, faktisk ganske mange: https://prisguiden.no/product.php?product_id=69222 Oi, prisguiden hadde jeg faktisk glemt tusen takk, synes det er kjekker å kjøpe xbox 360 uten masse dilldall, var på gamestop i går der de viste meg det tilbude, fikk så å så mange spill med osv, ingen spill jeg var interessert i. tusen takk for hjelpen og påminnelsen om prisguiden Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Du bør tenke på Gamestop-tilbudet hvis du skal ha en Elite. Hvis du selger spillene som følger med (4) får du sikkert flere hundre kroner + at du får 3 mnd. Live. Du får også et gavekort som du kan kjøpe spill til 360n med. Og du får en mye kulere farge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Edit: On topic, jeg kjøpte en ny elite fra ebay til 1000,- blank. Vel og merke uten hdd/kabler, men den jeg hadde fikk rrod. Sikkert ikke helt det du var på jakt etter, men en god pris var det allikevel Kommentar til sletta innlegg er fjerna.-ttt Endret 12. juni 2009 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Jeg synes RE5-Xboxen er grisetøff, så tøff at jeg hadde betalt litt ekstra for å få en slik! Absolutt et godt valg om du vil ha den høyest spesifiserte 360en. Personlig ser jeg Pro-utgaven med 60GB disk som det ideelle valget. Off-topic prat er fjerna.-ttt Endret 12. juni 2009 av ttt Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Ein god del innlegg som gjekk off-topic er fjerna. Denne tråden handlar om "Hvor kan jeg kjøpe billigst Xbox 360 Elite?", så då diskuterer vi det. Salstal og piratkopiering kan diskuterast i eigne trådar. edit: Eventuelle tilbakemeldingar på moderering kan dykk ta på PM til meg. Dette er off-topic i tråden som blir moderert. Endret 12. juni 2009 av ttt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå