Gå til innhold

TV-serier på nett før på TV...

Anbefalte innlegg

Hvordan kan det ha seg slik at amerikanske TV-serier (f.eks. Friends og Enterprise) kan lastes ned FØR de i det hele tatt har gått på TV?

Flere ganger har jeg funnet episoder av f.eks. disse seriene på dagtid, samme dag som serien går i USA. Og USA ligger jo som kjent en del timer bak oss i tid, så vi burde jo egentlig ikke finne disse seriene før et døgn etter det vi faktisk gjør, dersom det dreier seg om TV-rip...?

Noen kloke svar?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Parabolmottager + laaaang stang + en smule peiling = mulighet til å fange opp pre-air-sending-signal.

Datamasken + ADSL elns + en smule peiling = kan lastes ned, ved bruka av riktig klienter og www sider.

.exe

Lenke til kommentar
Parabolmottager + laaaang stang + en smule peiling = mulighet til å fange opp pre-air-sending-signal.

Datamasken + ADSL elns + en smule peiling = kan lastes ned, ved bruka av riktig klienter og www sider.

.exe

spørsmålet var jo hva som skjer før det da..

Jeg tror det er mange uærlige tjenere rundt omkring jeg, og at det kan være en av årsakene.

Lenke til kommentar

mange som ikke har peiling her ja, det må sies... uansett, se her:

http://news.com.com/2100-1023-258229.html

Men det blir færre pre-air i de neste ukene: "As of 5/15/03, the Canadian feeds are encrypted. There are those who decided to use their PC DVB cards and distribute the data stream via the internet, be it by file sharing or newsgroup posting. Because of that, the feeds are now encrypted."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...