Ulvetid Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Heisann! Prøver å koble til anlegget i bilen her, og fant ut at spilleren ikke hadde noen RCA-utgang til forsterkeren. Har sett på diverse bilstereoer, men har ikke den kompetansen som dere andre sitter inne med angående ytelse fra spilleren. Lurte derfor på om det var noen annbefalinger til meg der ute? Prisen må ligge rundt 1000-2500kr. Vil helst ha mest mulig lyd for pengene:) Hadde vært kjempegreit om noen tok seg tid til dette! Mvh Ulvetid Endret 12. juni 2009 av Ulvetid Lenke til kommentar
Darkdiver Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Er det cd-spiller du mener? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Litt mer info ville vært greit, hvilke muligheter er du ute etter? (ipod, usb o.l) Farge? 1DIN eller 2DIN? osv... Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 lol, folkens. Ikke vær så vanskelig da. Han etterlyser en helt vanlig spiller med RCA-utganger til max 2500. Når det kommer til billige spillere latterliggjør Pioneer konkurrentene. Denne vil jeg anbefale deg. CLICKY Lenke til kommentar
badahl91 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Enig i at Pioneer er et bra kjøp! Har selv nettopp kjøpt en ganske billig Pioneer DEH-2100UB (ca 1400,-). Du får veldig mye for pengene. Lenke til kommentar
Ulvetid Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Enig i at Pioneer er et bra kjøp! Har selv nettopp kjøpt en ganske billig Pioneer DEH-2100UB (ca 1400,-). Du får veldig mye for pengene. Takk for det folken. Jeg skulle ikke ha noe mer enn RCA utganger til bilstereoen, så derfor spurte jeg ikke om noe mer. Alt annet måtte i tilfelle være en bonus, om man egentlig er bare er ute etter noe som leser discen. Men takk for alle hendvendelser for min tråd:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå