Gå til innhold

Lyd i kun venstre høytaler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du sier veldig lite i tråden din, hva har du prøv å reinstalere? musikkprogram? lydkort? spill? Og er det hele tiden slik at lyden bare er på en? eller er det bare på feks musikkprogrammet?

Uansett, dette kan komme av flere ting, det kan være noe feil med ledningen(enten ødelagt eller ikke helt inn), det kan være feil innstilt på musikk programmet (om det er der det skjer) og det kan være feil instilt balanse på windows.

Hvordan fiske det:

Ledning - Sette den inn /skjekke om den er ødelagt

Musikkprogram - Se om det er rett balanse

Windows - Enkelt og greit gå inn på volum og se om balansen er stilt i midten.

Håper det kan hjelpe deg, men som sagt, du sier litt lite om hva som er feil. Om det er feil, utdyp spørsmålet litt

-Ken

Lenke til kommentar

oi beklager for post i feil tråd ><'

menne som det står så har jeg prøvd å reinstallere og oppdatere driverene, men sålangt ingen ting..

Lyden er kun på venstre hele tiden, uansett spill og program...

Pluggen er helt inn.. får den ihvertfall ikkr lengre inn... Selv om jeg plugger i headsett så er fortsatt lyden på den ene... Balansen er selfølgelig sjekket, på alle lydprogram om windows lyd..

Det har hendt når jeg har reformatert pc'n at den pleier å funke normalt i et par dager til en ukes tid, før bare helt plutselig den slår seg om og kun gir lyd på den ene...

Noen flere idèer? Lydkortet kan jo selfølgelig være ødelagt, men er det grunnen så venter jeg til jeg kjøper ny pc...

Lenke til kommentar

.... vet du hva? Du aner ikke hvor takknemlig jeg er nå..

Det løste problemet, lydutgangen må ha vært defekt her også....

TUSEN TAKK! Endelig kan jeg nyte musikken fullt ut igjen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...