Dany Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ja, som emnet da tilsier så får jeg kun lyd i den ene høytaleren... Har prøvd å reinstallere uten lykke. Noen som har noen idèer? Lenke til kommentar
KenSogge Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Du sier veldig lite i tråden din, hva har du prøv å reinstalere? musikkprogram? lydkort? spill? Og er det hele tiden slik at lyden bare er på en? eller er det bare på feks musikkprogrammet? Uansett, dette kan komme av flere ting, det kan være noe feil med ledningen(enten ødelagt eller ikke helt inn), det kan være feil innstilt på musikk programmet (om det er der det skjer) og det kan være feil instilt balanse på windows. Hvordan fiske det: Ledning - Sette den inn /skjekke om den er ødelagt Musikkprogram - Se om det er rett balanse Windows - Enkelt og greit gå inn på volum og se om balansen er stilt i midten. Håper det kan hjelpe deg, men som sagt, du sier litt lite om hva som er feil. Om det er feil, utdyp spørsmålet litt -Ken Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Dany Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 oi beklager for post i feil tråd ><' menne som det står så har jeg prøvd å reinstallere og oppdatere driverene, men sålangt ingen ting.. Lyden er kun på venstre hele tiden, uansett spill og program... Pluggen er helt inn.. får den ihvertfall ikkr lengre inn... Selv om jeg plugger i headsett så er fortsatt lyden på den ene... Balansen er selfølgelig sjekket, på alle lydprogram om windows lyd.. Det har hendt når jeg har reformatert pc'n at den pleier å funke normalt i et par dager til en ukes tid, før bare helt plutselig den slår seg om og kun gir lyd på den ene... Noen flere idèer? Lydkortet kan jo selfølgelig være ødelagt, men er det grunnen så venter jeg til jeg kjøper ny pc... Lenke til kommentar
KenSogge Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Da kan det godt være at lydkortet er ødelagt :S Jeg har værtfall ikke sett noe lignende. Er kortet gammelt da? Lenke til kommentar
Dany Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 eeeh ja.. det er nok ikke det nyeste på markedet nei Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 JEg hadde samma problem, viste seg at lydutgangen var defekt. Så nå bruker jeg bare frontpanelet, enkelt og greit.. Lenke til kommentar
Dany Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 .... vet du hva? Du aner ikke hvor takknemlig jeg er nå.. Det løste problemet, lydutgangen må ha vært defekt her også.... TUSEN TAKK! Endelig kan jeg nyte musikken fullt ut igjen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Haha, så bra. Jeg ble utrolig letta når jeg fikk lyd igjen, jeg og ;p Jeg hadde også kun lyd i venstre høyttaler Når jeg så tråden din så trodde jeg det var min tråd Endret 14. juni 2009 av timb Lenke til kommentar
Dany Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 haha ja det var jo ganske lik topic Burde kanskje sjekket litt først før jeg laget en egen en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå