fy_pokkers Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 http://yoga.tripod.co.jp/flash/kikkomaso.swf (ps det er ikke noe skummelt eller farlig i det hele tatt, men det er stor fare for å bli hekta.. ) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Øøøø... den stygge fisken står jo bare i hjørnet jo... skjer ikke noe Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 jeezez Soyasaus er godt på kyllig & ris btw Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 jeezez Soyasaus er godt på kyllig & ris btw Hehe, men kikkoman tar jo opp kampen mot heinz og noen andre.. (Jeg sier bare: "show me! show you! kikkoman! kikkoman! show you! show me! KIKKOMAAAAAAAAAN! ALRIGHT!") Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 En svært god illustrasjon på hvorfor japansk ikke har blitt noe verdensspråk.... Tror dette er den festeste flashanimasjonen jeg har set noen gang! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Tror dette er den festeste flashanimasjonen jeg har sett noen gang! hehe, det fins faktisk en med engelsk tekst under, men av en eller annen grunn er ikke den like kul.. (Og forresten, hvis man ser den en gang til, legg merke til refrenget, som du bare må synge til venner.. (show me, show you..... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 skjønte lite av det der men den var jo kul da. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 hmmm lurer på om denne reklamen går på kinesisk/japanesisk/vietnamesisk TV jeg Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 show me ... show you .. kikkoman... kikkoman Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 har i det siste oppdaget at sånn kikkoman soyasaus funker til alt! men det er jo et must (artig utrykk) til kylling og ris! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Wtf det der var det smest irriterende eg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå