Gå til innhold

Setter ned prisen på Radeon HD 4000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spiller du seriøst, har du alltid backup av skjermkort, mus og tastatur. - Som er vel det som "lettest" blir ødelagt.

Jepp :D

Da jeg spillte bf2 på det værste, så hadde jeg 2 datamaskiner med hver sin battlefield 2 på hver maskin. En til en kamerat og en til meg. Når jeg ikkje hadde besøk var det en backupmaskin som stod klar med bf2 rett ved siden av.

Lenke til kommentar

har sett mange klage på rma tiden til amentio men etter mine 2rma med de har ikke jeg merket noe av tregheten.

eneste jeg har hatt problemer med på rma har vært komplett men grunnet det jeg vil kalle inkompetente teknikere som sender tilbake varen friskmeldt uten gjøre noe selvom dokumentasjon på feilen vedlagt.

men ontopic så om 40% på 4870 blir det bytte ut det 3870 jeg har nå :D

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
Spiller du seriøst, har du alltid backup av skjermkort, mus og tastatur. - Som er vel det som "lettest" blir ødelagt.

Vel, har ikke sett meg råd til å kjøpe 1 backup skjermkort, har tross allt ingen inntekter, bruker enda pengene jeg fikk for et år siden til konfirmasjonen.

Lenke til kommentar

Hehe, ikke snakk. Noen ganger ender jeg opp med nok deler som blir kjøpt på tilbud til forskjellige tider, slik at det er nok til å sette sammen en ny maskin. Ofte blir de erstatninger for eldre maskiner som blir tatt ut i pensjon da, har skjedd noen ganger nå.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Pixmania selger det for 1600 eller noe.

Hvis du er heldig når du bestiller fra Pixmania, så får du tollgebyr og moms på toppen :D

Det fikk jeg en gang da jeg bestillte derfra, selv om det står at det skal være inkludert :thumbdown:

Så for meg så teller verken Amentio :devil: eller pixmania :thumbdown: når jeg sjekker priser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...