bIsk0p Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Spiller du seriøst, har du alltid backup av skjermkort, mus og tastatur. - Som er vel det som "lettest" blir ødelagt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Spiller du seriøst, har du alltid backup av skjermkort, mus og tastatur. - Som er vel det som "lettest" blir ødelagt. Jepp Da jeg spillte bf2 på det værste, så hadde jeg 2 datamaskiner med hver sin battlefield 2 på hver maskin. En til en kamerat og en til meg. Når jeg ikkje hadde besøk var det en backupmaskin som stod klar med bf2 rett ved siden av. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) har sett mange klage på rma tiden til amentio men etter mine 2rma med de har ikke jeg merket noe av tregheten. eneste jeg har hatt problemer med på rma har vært komplett men grunnet det jeg vil kalle inkompetente teknikere som sender tilbake varen friskmeldt uten gjøre noe selvom dokumentasjon på feilen vedlagt. men ontopic så om 40% på 4870 blir det bytte ut det 3870 jeg har nå Endret 14. juni 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Spiller du seriøst, har du alltid backup av skjermkort, mus og tastatur. - Som er vel det som "lettest" blir ødelagt. Vel, har ikke sett meg råd til å kjøpe 1 backup skjermkort, har tross allt ingen inntekter, bruker enda pengene jeg fikk for et år siden til konfirmasjonen. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Man blir litt frustrert av denne prisingen, man får lyst til å sette opp maskiner man ikke trenger hehe. Du kan jo bygge en og sende til meg, da. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hehe, ikke snakk. Noen ganger ender jeg opp med nok deler som blir kjøpt på tilbud til forskjellige tider, slik at det er nok til å sette sammen en ny maskin. Ofte blir de erstatninger for eldre maskiner som blir tatt ut i pensjon da, har skjedd noen ganger nå. Lenke til kommentar
Fogerty Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Er det ikke på høy tid at dette kuttet kommer til syne i norske nettbutikker? Har venta lenge på det nå Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Pixmania selger det for 1600 eller noe. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Pixmania selger det for 1600 eller noe. Hvis du er heldig når du bestiller fra Pixmania, så får du tollgebyr og moms på toppen Det fikk jeg en gang da jeg bestillte derfra, selv om det står at det skal være inkludert Så for meg så teller verken Amentio eller pixmania når jeg sjekker priser. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Er det ikke på høy tid at dette kuttet kommer til syne i norske nettbutikker? Har venta lenge på det nå Får jo 4890 for under 1600,- f.eks. på komplett nå da.. Lenke til kommentar
Fogerty Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Kunne få 4890 til under 1600kr før denne artikkelen ble skrevet også. Et vesentlig kutt på 20-40 % har jeg ikke sett på noen av kortene. Se feks denne prishistorikken: https://prisguiden.no/product.php?p...s&cat_id=30 Lenke til kommentar
Revox Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Prisfallet må vel igjennom alle "leddene" før forbrukerene merker det. Dessuten setter AMD ned prisen med 40% sitter kanskje forbrukeren igjen med et prisfall på 25%. Resten blir "borte" på veien over havet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå