Gå til innhold

Hvilken router kan dere anbefale?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en D-Link 624+ og 4/4 mbit internet. Jeg får veldig dårlige nedlastningshastigheter med f. eks. Steam der jeg laster ned med bare 10-150kb... Jeg vet ikke om noen har noe tips til å forbedre dette, men hvis ikke ville jeg gjerne hatt en ny router.

Jeg hadde tenkt til å kjøpe en DIR 655 siden den har fått bra kritikk fra veldig mange tester, men da jeg så på forumet ser jeg at det er veldig mange som har problemer med denne routeren, derfor vet jeg ikke om den er et bra valg.

Hvilke andre routere anbefaler dere? Vil ha en router som fungerer bra til spill, får god ping og har grei nedlastingshastighet som er bedre enn det jeg har nå, som ikke er noe å skryte av.

Endret av PaperMario
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal selv ha en ny router, som skal brukes sammen med Get.

Har egnetlig ikke så mange krav foruten at jeg trenger 4-5 gigabit porter og trådløst.

Har sett på følgende routere;

- Dir 655 (Evt andre D-link jeg bør vurdere?)

- Linksys WRT320N

- Netgear WNR3500

Noen andre jeg bør vurdere? De 2 siste er har helt klart et penere design, enn D-linken, noe som forsåvidt er viktig da denne trolig kommer til å være en del synlig (og min samboer ikke liker masse antenner...)

Men for meg er stabilitet viktigst, og prisen bør holde seg under 1000-lappen.

Noen tips? Erfaringer?

Lenke til kommentar

jeg vil anbefale DIR655, hadde en jensen ruter før og da datt nette ut ganske mye, men etter at jeg bytta har nette vert oppe konstant, det eneste den har vert nede er når jeg har gjort om på noen innstilinger.

og det ver merkbar hastighet fra min gamle ruter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...