Gå til innhold

hva er vits i å holde ronaldo i man utd

Anbefalte innlegg

for ca 2-3 uker siden skrev jeg en emne med (hva er vits i å holde ronaldo i man u ) når jeg svarte til folk at kontrakt har ingen ting å si hvis real får skikkelig lyst på ronaldo så fikk jeg enda mye kjeft o.s.v av alle som leste den og ingen gad å skrive noe ordentlig, nå kan alle se at jeg hadde rett, og igår leste jeg i vg at sir alex forguesen hadde selv akseptert budet fra madrid for å kvitte seg med ronaldo og samtidig for gode penger. så jeg ber de som styrer denne forumen å låse opp den emnen så folk kan se at jeg hadde rett.

Endret av justlikethat4rd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke noe imot at Ronaldo gikk. Han er en veldig god spiller, men hva får man ikke kjøpt for de pengene som vi fikk for Ronaldo?

For 80 millioner pund så har nå manu mulighet til å kjøpe seg to skikkelig klassespillere som fyller tomrommet til Ronaldo.

Lenke til kommentar

Det du ble kritisert for i den andre tråden var ikke at du mente at det var til det beste at Ronaldo gikk. Den diskusjonen tror jeg en del folk er enig i deg i. Det som provoserte var at du sa at Ronaldo hadde hatt en dårlig sesong, noe som til de grader ikke stemmer. Du snakket om at du hadde sett 26 kamper og hadde godt grunlag for å uttale deg. Mens andre har sett 66 kamper og har muligens enda bedre grunnlag til å si deg imot.

Uansett, det at Ronaldo går er fotballmessig veldig trist for United. Men det er samtidig veldig positivt når en tenker på at en blir kvitt en spiller som skaper veldig mye uro og medie oppmerksomhet. Tror ikke det var pengene som avgjorde. £80 mill kan ikke erstatte Ronaldo.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Trådstarter: Tror du trenger en realitycheck ang fabrikkerte intervjuer i utenlandsk media. Da spesiellt den spanske, men også britiske.

Videre diskusjon tas i allerede aktiv tråd:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=961438

Denne stenges.

Tråden ble stengt fordi vi allerede hadde en aktiv tråd. Har man noe å si rundt ronaldo og hva man mener om han, kan man ta det i united-tråden, eller real madrid-tråden.

Videre diskusjon tar vi på pm, se svaret mitt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...