Gå til innhold

Prisguiden er den til å stole på

Anbefalte innlegg

Jeg stiller dette spørsmålet da jeg ser dere annonserer på førstesiden med at dere har oppdatert prisguiden med flere WD disker, jeg går inn dit og skal se på prisene og oppdager at bla Psdata ikke er nevnt.

Dette reagerte jeg på da jeg vet psdata er meget konkuransedyktig i pris, derfor tok jeg en stikkprøve på deres side og sammenlignet med prisguiden, her er resultatet.

WD20 gb BB PSDATA NETS BESTE PRIS.

WD 40 GB BB , BESTE PRIS.

WD 80 GB BB BEST PRIS

WD 80 GB JB BEST PRIS

WD 120 GB JB NEST BEST PRIS

WD 200GB JB TREDJE BEST PRIS

WD 160 GB JB BEST PRIS.

dET VISER AT AV DISSE 7 DISKENE HAR PSDATA BEST PRIS PÅ 4 AV 7, NEST BEST PRIS PÅ 2 OG TREDJE BEST PRIS PÅ 1. Dette til tross er de ikke nevnt i prisguiden, sånne ting gjør at jeg annser prisguiden som temmelig ubrukelig og villedende for oss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Passer under tilbakemeldinger. Skal få noen fra drift/prisguide til å se på dette.

Det hadde vert fint ,da jeg en gang tidligere har klaget for at jeg ikke fant samme butikk med i en annen sammenligning,dette ble da rettet

Lenke til kommentar
Jeg stiller dette spørsmålet da jeg ser dere annonserer på førstesiden med at dere har oppdatert prisguiden med flere WD disker, jeg går inn dit og skal se på prisene og oppdager at bla Psdata ikke er nevnt.

Dette reagerte jeg på da jeg vet psdata er meget konkuransedyktig i pris, derfor tok jeg en stikkprøve på deres side og sammenlignet med prisguiden, her er resultatet.

WD20 gb BB PSDATA NETS BESTE PRIS.

WD 40 GB BB , BESTE PRIS.

WD 80 GB BB BEST PRIS

WD 80 GB JB BEST PRIS

WD 120 GB JB NEST BEST PRIS

WD 200GB JB TREDJE BEST PRIS

WD 160 GB JB BEST PRIS.

dET VISER AT AV DISSE 7 DISKENE HAR PSDATA BEST PRIS PÅ 4 AV 7, NEST BEST PRIS PÅ 2 OG TREDJE BEST PRIS PÅ 1. Dette til tross er de ikke nevnt i prisguiden, sånne ting gjør at jeg annser prisguiden som temmelig ubrukelig og villedende for oss.

Grunnen til dette er at PS DATA har flyttet prisfilen vi henter inn når de la over til nytt design. Vi har sagt i fra om det, men har dessverre ikke fått en ny fil fra de. Skal høre litt mer med de jeg.

Lenke til kommentar
Sjekk https://prisguiden.no/vis_produkt.p...product_id=1012 da!

4780280,- for Hercules 3D Prophet 9000 64 MB var vel litt drøyt vel? Vet ikke om det er prisguiden eller ITButikken (som har den fantastisk lave prisen) som er på tur her, men...

Kommer opp som 2064,- i dag. Det er opp til flere butikker som setter fiktive priser på en del varer for å "unngå" å selge de av en eller annen grunn. Så lenge det er flere butikker som har varen får en opp beste priserne på det uansett.

PS DATA jobbet med å få opp en ny prisguidefil, men det ville ta litt tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...