Hamtopia Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg bruker for øyeblikket det integrerte lydkortet på hovedkortet mitt og to ganske dårlige høyttalere. Jeg er lei av dårlig lyd og har derfor tenkt å kjøpe nytt lydkort og nye høyttalere. Jeg tenker jeg vil ha et 2.1 oppsett siden. For mye ledningstyr med surround opplegg. Hva vil dere anbefale som lydkort og hvilke høyttalere bør jeg kjøpe. Jeg vil maks legge 1-2 tusen inn i dette, men jeg trenger ikke bruke så mye penger om noen anbefaler noe billigere som er bra. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg bruker for øyeblikket det integrerte lydkortet på hovedkortet mitt og to ganske dårlige høyttalere. Jeg er lei av dårlig lyd og har derfor tenkt å kjøpe nytt lydkort og nye høyttalere. Jeg tenker jeg vil ha et 2.1 oppsett siden. For mye ledningstyr med surround opplegg. Hva vil dere anbefale som lydkort og hvilke høyttalere bør jeg kjøpe. Jeg vil maks legge 1-2 tusen inn i dette, men jeg trenger ikke bruke så mye penger om noen anbefaler noe billigere som er bra. Hei du kan kjope eks extreme audio lydkort fra creative til 400-500 kroner og et par Logitech Z4 2.1 hoytalere til ca 600. Dem har meget god bass saa visst du liker det annbefaler jeg dem. Lenke til kommentar
Hamtopia Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg bruker for øyeblikket det integrerte lydkortet på hovedkortet mitt og to ganske dårlige høyttalere. Jeg er lei av dårlig lyd og har derfor tenkt å kjøpe nytt lydkort og nye høyttalere. Jeg tenker jeg vil ha et 2.1 oppsett siden. For mye ledningstyr med surround opplegg. Hva vil dere anbefale som lydkort og hvilke høyttalere bør jeg kjøpe. Jeg vil maks legge 1-2 tusen inn i dette, men jeg trenger ikke bruke så mye penger om noen anbefaler noe billigere som er bra. Hei du kan kjope eks extreme audio lydkort fra creative til 400-500 kroner og et par Logitech Z4 2.1 hoytalere til ca 600. Dem har meget god bass saa visst du liker det annbefaler jeg dem. Takk. Jeg tar en titt på de jeg. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 På høyttalere i den prisklassen er lydkort totalt bortkastet. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 På høyttalere i den prisklassen er lydkort totalt bortkastet. Det er ikke det, jeg hadde Logitech 340 og merka god forksjell med laptop lydkort og Creative XFi. Lenke til kommentar
førdianaren Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Logitech Z 2300 2.1 stereo er absolutt til å anbefale! kjøpte det for ca ei veke sia og kosta ca 1300+ frakt. Stereo'et har 200Watt som generelt gir utruleg god lyd og Sjuk bass til denne prisklassen. må sikkert opp i 3ooo,- for å få lignande lyd- kvalitet. Konklusjon: + god lyd og bass(200W) + MYKJE for pengane + kan brukast til alt (stereo,heimekino,tv osv...) - klager frå folk Lenke til kommentar
amish Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Ja du kan kjøpe z-2300 fra logitech, veldig gode 2.1 høytalere. Logitech z-2300 2.1 Selv bruker jeg et Creative Xtreme Music X-Fi lyd kort, fungerer veldig bra, men har tenkt å kjøpe Creative Titanium Fatal1ty når jeg får lønning, på grunn av optisk ut og front panel. Du kan få kjøpe mitt xtreme music for en billig penge når jeg bestiller nytt, vis du ønsker. Koret er ikke i salg lengere, men det kan sammenlignes med creative xtreme Gamer, eneste forskjellen er at gamer er litt mindre, og har kansje ikke like mange tilkoblinger, men de som mangler er ikke noe de fleste bruker. Begge lydkortene har fått ganske gode reviews fra brukere, og drivere finnes nå til xp/vista/7 og linux. Creative Soundblaster Xtreme Music X-Fi Men valgene dine for pris klassen din er vel: Asus Xonar DX/XD Creative Sound Blaster X-Fi XtremeGamer Begge er gode lydkort, men ville ha valgt creative sitt lydkort vis du skal spille, grunn av at du kan få svært god lyd i spill som støtter EAX og X-Fi, som Battlefield, Age of Conan feks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå